|
|
|
|---|---|
|
Japp, E39:an säljes på blocket till förmån för kombimaskin. Det blev en 06:a 525 Touring. Har lagt handpenning idag, affären görs upp på fredag. Silvermet med svart läder. Bilen är helt fri från märken och bulor. Tittade på en svart E61 som hade ca 10 dörruppslag samt 2 bucklor. Nivåregleringen samt styrleder precis bytta så det håller väl ett tag till...någon som vet om bmw gjort något för att förbättra dessa brister? | |
|
Grattis! Har du lagt in annonsen på 525 som du skall sälja? Jag kan ev vara intresserad. Kan du skriva lite om den? |
|
|
Ang nivåregleringen skall det sitta en bättre slang numera; tror förbättringen kom 2008. Slangen håller bättre och det gör att kompressorn skonas - om den ryker blir det mkt dyrt... ---- BMW CS #6212 |
|
|
GINO, här är min annons ring om du är intresserad av att komma och titta. Allt på bilen är ju orginal, går att byta fälgar om man vill att den ska se lite "tuffare" ut. Länk Narvselius: Ska kolla om det är nya versionen av slang som monterats på E61:an. Annars ska jag se till att bmw gör det på garanti ! |
|
| grattis :D upp med bilder när affären är i hamn.. e61 är en mycket trevlig bil | |
| Japp, får den som sagt på fredag tänkte behandla lädret och göra rent i helgen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.