AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.218

Denna röra på 5-seriemodeller

Stingrayracing
Hej,

Tycker någon som mej att det är mycket röriga forum med blandade modelgenerationer; E34, E39, E60 & F10 + några tidigare? Kan man inte separera dessa ifrån varandra? Förstår att det är ett hiskligt jobb att göra detta bakåt i tiden, men man borde kunna göra detta i fortsättningen..

//Lasse
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Tycker inte det är något större problem. Skriver man i rubriken vad det gäller för modell är ju det problemet borta.
Har inte upplevt detta som jobbigt under dessa år man hängt här.

Skulle man dela upp alla modeller i olika forum skulle det ju bli en hel del olika forum :)

Den funktionen jag hellre ser är att kunna redigera sina inlägg i efterhand.
Stingrayracing
Jag håller med dej om att det är stenålder att inte kunna ändra ett redan inlagt inlägg.

Ändock, hur många är det som skriver karosskoden i rubriken, 30-40%? Det känns rätt ofta att man får kolla vilken bil personen ifråga äger för att se detta. Vad skulle det vara för problem med att dela upp dessa, då generationerna har relativt lite med varandra att göra? Det är väl nästintill att t.ex. E60 har mer gemensamt med E90 än E39?
Andra bilforum som jag är med i fixar detta...

//Lasse
ar
457
argungu
118i -20
Tycker det är bra som det är. Bara oöverskådligt och tråkigt med en massa småforum med enstaka inlägg i varje.

OK, är man enbart intresserad av t.ex. E39 så finns det en poäng. Men många som jag läser väl gärna om allt möjligt på Autopower och då räcker dagens uppdelning mycket väl.

+1 på att införa en editfunktion!

/Erik
Stingrayracing
En variant vore att det skulle vara obligatioriskt att ange karosskod, och sedan har en speciell kolumn/spalt som man kunde sortera ut om man ville se en modell eller två-tre decenier på en gång. Personligen har jag inte tid att läsa igenom allt som alla skriver, utan skulle vilja kunna hitta tips om "mina" modeller enklare.

//Lasse
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.