|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu när vi i hela landet fått känna på riktig vinter så vill jag gärna höra lite feedback från NPe och mistafrizz hur deras värmare funkat. ___ //Ulf |
|
|
Min har fungerat över förväntan, bilen trilskas aldrig med att starta - den låter knappt som en skördetröska längre, vilket den gjorde när man startade den kall. Bilen kommer snabbt upp i temperatur och det är inga problem att få värme i kupen - men jag har ju Defas kupevärmar sats också, så det är mkt skönt att komma ut till en varm bil på insidan också. Jag kan klart rekommendera mitt upplägg, och det borde gå att lösa på samma sätt i en M3a. Det enda jag kan klaga på är min egen ide om att försöka gömma kupefläkten så mkt som möjligt. Luftströmmen går rakt ut mot passagerarsätet, så jag har en noja om att skinnet skall ta skada av den varma luften. Men jag ska försöka ändra vinkeln nu under mellandagarna. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
|
Låter ju kalas att den funkar bra. Själv kan jag inte ge ett utlåtande eftersom min kompis står och myser i värmen på pallbockar, Dvs avställd i mitt garage :) Väntandes på att husse skall komma och skruva lite på grenrör och avgas. Får jag bara vara ifred någon dag under denna korta julledighet så... |
|
|
Någon som vet om man kan komma åt någon "under" meny i Idriven så att man kan få upp oljetempen digitalt? Mätaren som finns är analog och graderad från 50 grader - det vore kul att se vad oljetempen är vid start i minus 10 efter ha kört Padheatern i 3 timmar som min går varje morgon. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.