AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.198

Kolla denna 525:a 2005

st
768
stooges
Mercedes W204
Porsche 996
Länk
Lägger inga värderingar i om priset är rätt eller fel.
Ändå över min budgett.Men en läcker vagn är det i alla fall.
MVH P

st
768
stooges
Mercedes W204
Porsche 996
F..N jag kan inte ens skriva rätt årsmodell i rubriken.
2007 ska det ju vara........

Roffa1
Kompisen sålde sin 530iM eller om det ev,var en535iM-05 som gått 8000 mil. Totalt fullutrustad med allt extra som fanns att köpa som tillval. Han fick ut 198.000:- (förra året)
Tror att det finns gott om utrymme till att pruta på 525:an.

Jag tycker personligen att E90 325i är slö, undrar då hur pass slö 525:an är med exakt samma motor plus en betydligt större o tyngre kaross. Tror du istället skall sikta in dig på en 530iM. Annars kan du lätt bli besviken.
535i finns inte på den europeiska marknaden så om bilen inte var en USA import var det en 530i.
Roffa1
Då var det en 530iM för den var Svensk såld samt endast en tidigare ägare en kvinnlig vd född 1953.
Kompisen hade dessutom monterat dit både främre och bakre orig kjolpaket från en nyare M5:a. Bilen såg verkligen grymt läcker ut. Men trots detta ej mkt värd på begagnat marknaden. I inbyte vart han endast bjuden 160.000:-
530iM med eftermonterade stötfångare från M5?? Låter som en vanlig 530i med delar av M-paketet eftermonterat då förstår jag att den inte var så värdefull, manuell eller automat?

Denna är en facelift med 3liters motor och vad man kan utläsa är att det är ett jättelyft mot den tidigare 2,5liters 6an som satt i bilarna innan facelift.

Stephan

Roffa1
automat.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.