|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! undrar om ett chassi kit som är till bmw 320-325 e36 passar även på min bmw 318 touring?...min bil är en 96:a finns på www.chassit.se & har art.nr:DN20164 tacksam för svar. om det inte passar vad är annorlunda??..ska byta både fjädrar & dämpare samtidigt. mvh | |
|
Kan inte svara dig ang dämparna, men fjädrar bak skall passa. Nu är det en skillnad på Toruring och sedan/coupe modellerna. Det är möjligt att de är samma och bara att Touringens är förstärkta (original) |
|
| Ok...får på deras sida står det ju att dom inte passar,men undrar varför det säls tex coils som passar alla e36:or?....nån annan som kanske vet om denna sats passar min bmw?...lite akut med svar då jag vet om en som ska sälja sin sats helt nytt.. | |
| Ok...för på deras sida står det ju att dom inte passar,men undrar varför det säljs tex coils som passar alla e36:or?....nån annan som kanske vet om denna sats passar min bmw?...lite akut med svar då jag vet om en som ska sälja sin sats helt nytt....fjädrar tror jag med att dom passar,så det är mest dämpare (fram) jag tänker på...& bak också då men borde ju vara samma?..help.. | |
|
Kollar du på biltemas sida ang dämparna Länk Artikel nummer är olika, så de är nog annorlunda. Försökte hitta någon sida med bilder för att kunna se skillnaden. Kan du inte be att få jämföra med killen som skall sälja eller det är ingen du känner alls? |
|
| Ja,vet att biltema har olika art.nr..ne,känner inte säljaren så pass bra men köper nog detta ändå...priset är så pass bra att jag kan sälja dom vidare om det inte passar...hade dock varit bra om någon visste med säkerhet..tack ska du ha ändå | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.