|
|
|
|---|---|
MikaM5 |
Vad är det som skiljer sej utseende mässigt mellan en normal E34 och E34 M5? förutom kjolarna och front spoilern och fälgarna? Vore kul att göra en riktigt "falsk" M5 =) |
| Sänkning, avgasrör, interiörsdetaljer, lister (insteg)... och så motor, bromsar, hjulupphängning och sånt, men det är väl kanske inte vad du menar med utseendemässigt. :-) | |
MikaM5 |
hehe nej inte riktigt. Det räcker att den ser ut som en M5 på utsidan till att börja med i alla fall. ÄR det någon som vet vart man kan få tag på kjolpaketet som sitter på M5? Såg ett kjolpaket till E34 på dalhems men det ser inte ut som M5 riktigt tycker jag. |
| Du kan ju alltid köpa det hos BMW, men det kostar. Runt 20 lappar får du nog räkna med. Olackerat och omonterat. | |
|
Kolla annonserna under BMW börsen på denna sida såklart! Jag var inne på samma linje med min 540 men ska istället lacka ner samt modifiera original paketet lätt istället. Priserna på M5-paket brukar hamna runt 6.000 kr men det går nog att pruta för en del annonser återkommer flera gånger. Annars kan du gå in på www.bildelsbasen.se och leta upp en skrot i din närhet, kanske att det blir lite dyrare då. Ring skroten för det är inte så vanligt att de lägger ut M5:or på nätet! RAWLAW |
|
|
ja vet en kille som skulle ha 8000 kr för framstötfångare, kjolar ,bakstötfångare.... maila mig om du e intresserad.... d som skiljer utseendemässigt är som ovan plus avgaspipor, baklucke-knapp (mer insänkt på m5:an) det enda utifrån sett... ollie... |
|
| Angående bakluckeknappen.... Är det inte så att det sitter en svart panel mellan bakljusen på M5? Det är det som gör att knappen ser "insänkt" ut.... Panelen kan man köpa hos en förhandlare skulle jag tippa. | |
|
jo d stämmer angående den svarta panelen..... men d e lätt att se om knappen sticker ut eller ej mena ja.... ollie... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.