|
Sida 7 av 38
|
|
|---|---|
|
CHRIS! Har du enheter för BMW e46 hemma? Jag har business CD utan ljudpaket på min samt klimatanläggning. Flyttar man klimatanläggningen ner till ovanför askoppen eller? //amullo |
|
|
Nej dessa går åt som smör..Så beställer hela tiden från Kina å dom har svårt å hinna med... Ja som du ser så finns det tillbehör för att flytta AC panelen under samma produkt. Chris CKM Car Design |
|
|
Låter spännande. Väntar spänt på kundomdömen och en fix så att jag inte förlorar färddatorn. |
|
|
Finns ingen fix förutom att flytta den till handskfacket. Chris CKM Car Design |
|
| ok. Låter lite B för mig. Hoppas framtiden erbjuder en lösning på just bensinförbrukningen, för annars är den där superintressant. | |
|
Hur ofta tittar du på den?? Har jag nog aldrig gjort påmina bilar. ;-) Chris CKM Car Design |
|
|
Bensinförbrukningen och 4.8is är ingen bra ekvation :-) |
|
|
lol... Fast jag är rätt nördig på det där. Lyckades faktiskt köra min på 0.7 vid provkörningen. Fast det var efter nollställning i 80 km/h och nästan medlut. Så fortjag var tvungen att gasa så tittade jag bort :) Såja... åter till ämnet! |
|
| 0.7 låter ju galet... jag kommer inte under 1.6 :-) | |
|
Beställde en enhet från CKM med kartor och tvmotagare för några dagar sen till min 330i E46, jag hoppas man blir nöjd med den... :) När tror du att du har dom hemma Chris? Två tre veckor? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Jag har en Digital TV module till min Navigon 8410 och den fungera i princip om du ser sändaren. dvs rena leksaken om jag inte vill sitta på taket på huset möjligen, fast när den väl blir mottagning så fungerar det bra. Frågan är ju vilken antennlösnings till TV modulen denna enhet har och vilken antennlösning den har för GPS då det krävs extern antenn placerad på bakspeglen pga klimatkomfortruta i min 540. Shoopkeeper Kenta beställde en direkt från Kina för montage i sin X3 och han verkar nöjd hittills . Igo naviprogram ingick, ljudet var bättre än original och den synkade bra med Ifåånen. Det gick även att kika på DVD film när man körde om man satt igång filmen innan man körde iväg. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Hej Spartan.... Kommer som idag eller imorn. Chris CKM Car Design |
|
|
Hasso: TV antenn följer inte med. Det får man inföskaffa själv i den kvallitet och prisnivå man önskar. GPS antenn som följer med har det inte varit nå som helst problem med. X3 ?? Chris CKM Car Design |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
CKM : X5 så klart :) Ok bara det är tillräckligt lång kabel till GPS pucken så funkar det väl. Eftersom den måste ned från ovansida innerbackspegel (är en glugg i metallfilmen i rutan för regnsenorn där) ned i sido stolpen samt till mittkonsolen, den externa antenn som jag har idag räcker och blir över. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Låter hur bra som helst Chris, då e det bara att ta fram verktygen snart. :) |
|
|
DSP problemet löst nu. Chris CKM Car Design |
|
|
Chris, är DSP löst med den nya sladden, eller hur är det gjort? Jag fick min extension för oss stackare som har radiomodulen i bagaget igår. Installerade inatt och allt funkar perfekt! Enda som stör är att enheten inte riktigt ligger i linje med interiörlisterna, dvs samma som för alla andra som skaffat samma enhet. Men i övrigt: vilket lyft för bilens utseende! Ljudet är bra mycket bättre också. |
|
|
Hade inte du DSP? Chris CKM Car Design |
|
Om nån hittar inställningen för natt och dagbelysningen, den verkar styrd av klockan enligt hörsägen dvs efter kl 1900 så går kvällsbelysningen in. Ställer man om klockan så funkar det tills den ställer sig rätt automatiskt igen. Lite sent så här års med 19.00 ? ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Chris: nej, bara navi. Hasso: ska mickla lite mer med enheten i eftermiddag, ska se om jag hittar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.