|
Sida 5 av 38
|
|
|---|---|
|
ALLT utom digital TV ligger i enheten. Vi bjuder på Tom Tom kartor över europa. Vi förinstalerar dessa åt våra kunder. GPS antenn följer med åxå ifall man inte har nån. Chris CKM Car Design |
|
|
Går det att köpa till en digitalTV enhet? /// |
|
|
Självklart. 400.- Chris CKM Car Design |
|
| CKM Design:Kikade lite på din hemsida hitta massor med roliga saker nu kör jag E46 och hann skaffa mig Dynavin redan men funderar på att skaffa mig en E90 på sommaren då kommer jag troligtvis handla hos dig.tummen upp. | |
|
Du är hjärtligt välkommen. Chris CKM Car Design |
|
|
Hittade inte den andra tråden om e46 men jag har en 330 med bara vanlig cd (ingen navi) Är det även där bara plug n play sen funkar alla funktioner man hade tidigare? |
|
| Damien SWE: ja det stämmer. | |
|
Jag har fått min enhet, men har missat att man behöver en förlängningskabel i bilar där man redan har OEM navigering. Radiomodulen sitter i bagaget på de bilarna. Har beställt en förlängningskabel om 5 meter som måste dras från radiomodulen fram till mittkonsollen. Provade enheten lite snabbt i bagaget och den verkar vara väl fungerande, förutom det irriterande *blippet* som hörs så fort man trycker på skärmen eller vrider på rattarna. Chris, jag mailar dig en liten förklaring om du vill. /Linus |
|
|
Dom sa att dom skulle ta bort pipandet... Chris CKM Car Design |
|
| Sägs att det sitter i firmware'n, hoppas då det går uppgradera den själv. Det förvinner inte om man lägger nytt skin över. | |
|
Kan det va så att du köpt en äldre version? Chris CKM Car Design |
|
| Nej, denna har "nya" ipodgränssnittet. | |
|
På mitt 16:9 system är den ena förbrukningssiffran i färddatorn synkad med förbrukningen i färddatorns display i instrumentpanelen, när den visas kan du hålla ner bc knappen på spaken, då nollställs den ena förbrukningen på stora displayen också. När du då bytt till en eftermarknads 16:9 från Chris har du ju inte kvar färddatorn på skärmen utan bara i instrumentpanelen. Hoppas det pipande ljudet försvinner, läste i den andra tråden att även Dynavin hade nå pipande/pysande ljud?? Lus du får skriva en Recension när du monterat den och använt alla funktioner. Det blir spännande läsning Kör miljövänligt - kör BMW diesel!!! |
|
| När jag håller inne BC-lnappen kommer det bara upp "PROG" i instrumentklustret och i 4:3-skärmen visas OBC-datat. | |
|
Hej, Hur går det? Har du fått igång den ännu? Funderar på att köpa en själv nämligen. |
|
|
Klart du ska! Jag väntar på en förlängningskabel som skickas idag. Med lite flyt har jag den innan helgen. Har provkört enheten liggandes i bagaget, där fungerade den iaf fint. Chris har flera kunder som installerat sina och jag skulle tro att de är nöjda, men jag överlåter det till honom att svara på. :) |
|
|
Ingen det inte funkat för. Har bara 1 kund som hade en E39 2003 med Busisess CD där man va tvungen att ta bort även plasthållaren som höll den gamla enheten på plats för att få dit den nya å det orkade han inte så han lämnade tillbaks enheten. Vilket såklart är OK och en av fördelarna att köpa den hos oss. ;-) Chris CKM Car Design |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Hmm det där ser ut som en kul grej, tål att fundera på. Finns det flera Naviprogram än Tomtom som fungerar att köra i denna enhet? Vilka ? Och hur gör man med uppgraderingar av Naviprogram mm. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Navi-appen ligger på ett separat SD-kort. Man kan köra alla förekommande som finns för Windows Mobile (WinCE), tex Tom tom, iGo osv. | |
|
Bla funkar Tom Tom,Igo 8,Route66,Gate5,Papago. Dom uppdateras som på alla andra GPS enheter. Beror på viket du väljer. Chris CKM Car Design |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.