|
Sida 37 av 38
|
|
|---|---|
| Okey tråkigt då, Inget dåligt ex du har fått då? Nån mer som har köpt och har samma problem? | |
|
Varför skulle det vara ett dåligt ex? |
|
| Jag kanske var otydlig jag menade ifall den du har strular bugg eller nåt. eftersom org sterion tar över osv | |
|
Så du menar att den inte ska göra det? Att inte originalstereon ska starta när man startar bilen? |
|
| Nej det menar jag inte jag vet inte alls hur den ska bete sig utan jag försöker ta reda på ifall det nåt att ha eller inte | |
| Den är inget att för dom pengar man får betala här i sverige :) | |
|
Någon som har köpt en sån Länk tycker den ser väldigt lik original jämfört med andra enheter som finns på marknaden eonon heter enheten Länk och någon som vet vilken kabel man skal beställa 17 eller 40 pins? om man har e39 tillverkat 2001/10 med hifi system? |
|
|
Har en sådan liggandes, har dock inte fått förlängningskabeln ännu så jag har inte hunnit testa den. Bytet mellan 17 och 40pin görs tydligen någon gång mellan 2001 och 2002. |
|
| Okey vart köpte du din? Missade du att köpa till den? | |
|
Köpt på Ebay, från Japanonline eller vad dom nu hette. Kabeln köptes på ett annat ställe där man kunde beställa den online, utan att behöva ringa och beställa den. Fast det straffades sig genom att dom var riktigt sega innan dom skickade den. |
|
|
Okey där ser man, Antar att du har köpt den till din M5 med navi sen tidigare? Vill beställa själv men blir osäker vilken kabel jag ska ha om jag ska ens ha det då jag har Hifi system med cd växlare? |
|
| Det jag läst mig till är att så länge man inte har DSP så är allt plug&play. Har man DSP, så får man ta och dra ett par nya kablar till högtalarna. | |
| Okey intressant men varför uppmanas man till vara noga med att kolla vilka kontakter man har 17 vs 40 pin? Jag demonterade och kollade lite snabbt bakom min cd enhet kontakten där bak är det 12 pins variant blir inte klok på det här.Ställt frågan till säljaren men fick ingen svar ännu | |
| Fick svar från säljaren han säger att jag inte behöver ha förlängnings kabel men hifi system kommer inte att funka alltså förstärkaren skumt.. | |
|
Nu fick jag svar ifrån en annan säljare då jag ställde frågan hos flera för att vara säker . Jag skickade bilder på cd enheten fram samt i bagaget . Men dom som har navi/slutsteg bak kan använda men inte jag jag förstår inte verakar vara olika åsikter enligt säljarna??? svar från säljare nr 2 Dear customer, Thank you for your letter, wish you have a good day! Sorry ,we checked your car plugs and the power plug can not fit . and our unit has no CD changer function ,thank you for your concern ,thanks a lot. Best regards Winnie Customer service |
|
|
Hej Finns det ingen här som har e39 med hifi system som har köpt efter marknads enhet hur har ni gjort? Jag försöker handla på ebay men ingen vågar sälja då dom blir osäkra om det funkar med hifi system Tacksam för svar |
|
| Jag hade hifi och navi pro i min 1999 540 e39. Körde med den medföljande 5-meterskabeln. | |
| Okey det funkar med navi med kabel ja men så som dom förklara för mig var att jag har en annan kontakt bakom cd spelaren se bilder Länk det är en 12 pin kontakt me sen då?Jag blir inte klok på detta | |
| Jahadu, den där var ju helt annorlunda ja. Ingen hjälp från mig, sorry. Länk Ger den någon vägledning? | |
| Var förbi det här stället i Sollentuna Länk då jag vet att han säljer massor med enheter för att dubbelkolla med honom och svaret vart negativt där oxå..Man måste ha den 17/40 pins stora kontakterna min e ju 12 jag fattar noll jag kan ju inte va den enda som har det så eller? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.