|
Sida 3 av 38
|
|
|---|---|
| Isak5503: Det blir lite pyssel att dumpa DSP'n. I förstärkaren sitter delningsfiltren (och DSP-funktionen?) till högtalarna. Tar du bort förstärkaren bör du byta ut dina högtalare till bättre 5.25"-kit och använda de delningsfiltren. | |
|
någon som har kunnat hitta info om ev lågnivåutgångar på denna maskin? antal? substyrning? hur många volt ut? osv ///Danne |
|
|
Jag återkommer med denna ingå iomorn måndag. Chris CKM Car Design |
|
| Original växlare och sub ska enligt tillverkaren vara kompatibla. | |
|
Länk Allt funkar som tidigare och kan styras av ratt osv... Den har lågnivåutgångar. 1xA/V input,2xvideo output,4xaudio output,1xsubwoofer output Den har (Picture in Picture) Funktion ! Automatik för backkamera mm..mm.. Kan åxå levereras med Europakartor.. Chris CKM Car Design |
|
|
Lade till lite bilder: Länk Länk Länk Länk Länk Chris CKM Car Design |
|
|
Hej! passar skärmen i min bil m5 e39? ihop med orginalstegen, rattstyrning, cd-växlaren och navin? altså plugg & play? Har hifi och 4:3 monitor //cristoffer |
|
|
Ja det ska den göra. Chris CKM Car Design |
|
|
Är riktigt sugen på att skaffa en sån till Kryss5an Chris Funkar den ihop med DSP ? har ju inte varit ute i Mercachopen sen du flyttade från Råsundavägen å jag sålde iväg min gamla Blå Merca CE36 AMG om du kommer ihåg mig ? Nice att se att du även börjat sälja massa grejjer till BMW nu också. /Benny |
|
|
Allt är PLUG n PLAY... Ja det funkar med DSP...Klart jag minns dig å din fina CE36a...Har massor till X5 men har inte hunnit lägga upp det än... ;-) Chris CKM Car Design |
|
|
Ett litet fel har smygit sig in tyvärr. Boardcomputerinfon finns INTE kvar. Det va bara på MB ebheterna. Chris CKM Car Design |
|
|
Anade det, så det blir lite bekymmersamt att resetta förbrukningssiffror antar jag. Vet du om originalmonterad telefon fungerar? Inte för att det är viktigt för min del, men kanske någon annan bryr sig :) Kanske jag som är E39-noob, men kan man resetta förbrukning via BC-knappen? |
|
|
Ja..Gamla telefonen funkar. Chris CKM Car Design |
|
|
CKM Cardesign har du fått in något till BMW E90? för jag är isf sugen på köpa. Lus går det inte och resseta förbrukningssiffror via saken som sitter på ratten? för om inte då är de isf skit.. |
|
|
Nej den släpps i okt Chris CKM Car Design |
|
| CKM Cardesign men vet du vad den typ kommer landa i pris? | |
|
Dom har inte en aning än så länge. Det kommer upp på sidan samma minut som dom vet. Chris CKM Car Design |
|
| Kul att se dig här Chris, har varit här sen 2005 och det är rätt mycket aktivitet här får man säga. Många intresserade BMW-ägare och mycket tips och kunskap. | |
| Jag är intresserad av denna produkt, men jag undrar lite vad som skiljer denna från Dynavin som diskuteras i den andra stora tråden? | |
|
Kineser är proffs på backward engineering, så frågan är om det skiljer alls :) Största skillnaden är väl att Dynavin inte har enhet till e39 klar än. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.