|
Sida 16 av 38
|
|
|---|---|
|
haha... Jo ja har väl köpt fel telefon antar ja. Har en HTC Legend me som ja lessnade på att den laggade så in i bänken, men den har ju iaf minneskort i sig! :) |
|
|
Hej Det fungerar inte att spela upp film från iphonen. Lars MG - Life too short not to! |
|
| ok ok... tack då vet jag. :) | |
|
>Har en HTC Legend me som ja lessnade på att den laggade så in i bänken, Haha, jag retas bara. Det enklaste är väl att du köper ett micro-sd och kör filmerna därifrån. Eller plockar ur det ur Legenden om du ändå inte tänker använda den. |
|
|
haha jo d fattade ja. :) Jo minneskort e nog fan inte dumt att ha lite småfilmer på asså... |
|
|
Hur har det gått för er som köpt en - är ni nöjda med "huliganen" ?? Jag är själv sugen på en, men vill höra lite först. Jag tänkte mig till min X5:a utan DSP (har grafiska kontroller för bas / diskant / fade / balans, men ingen equalizer). Och om man hade DSP - vore det problem? |
|
|
Har du DSP får du dra en extra kabel. Inte så mycket svårare. Chris CKM Car Design |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Har just "uppgraderat" min enhet efter kraschat DVD-flashminne, funkar nu ok igen. Snart dags att summera erfarenheter och "bugfixar" här, återkommer med mera info inom det närmaste. FP |
|
| Låter fint det! Min e postad med DHL på juldagen så ja väntar ivrigt. :) får väl se om d e nått att ha... | |
|
Hur många har köpt Hualingan? Nån mer än jag som hittat lite buggar? Den mest irriterande är att det inte verkar finnas rätt tidzon. GMT eller GMT+2 är det närmaste, och det är ju inget bra. Klockan går en timme fel och inget kan man göra åt det. Hoppas det kommer nån uppdatering till det. |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Peter_55. Jodå det går att fixa , men du får lete lite i menyerna , jag hade samma problem med tidszonern, men det löste sig. Om du kör inställningen åt andra hållet så kommer + 1 upp. Sedan får man ställa in tiden i Navin också. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Kanon hasso! Jag har bläddrat lite åt båda hållen, men inte tillräckligt långt. Ska kolla om en stund. Att ställa tiden i navin, menar du att ställa in rätt tidzon där med? Själva tiden ställer den ju in själv så fort den får GPS-fix. |
|
Det finns en meny i navin där jag har för mig att man väljer automatisk uppdatering eller manuell om jag inte minns helt fel, är nån månad sedan jag monterade. Du får kika. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Ja, det är som Hasso säger. Var också lite irriterad på tiden innan jag fattade att man får scrolla "andra hållet". | |
|
En sak till.. Om musikspelaren, den som använder det högra kortet, är det nån som kommit på hur man sparar spellistor? Det är ju nollställt varje gång man startar den. Vill gärna använda den spelaren i stället för den vanliga "sd-spelaren" eftersom den är behagligare i färgerna och visar låtinformationen på ett bättre sätt. Jobbigt bara att hela tiden få välja in rätt låtar. |
|
|
Var en sväng till affären nyss, och passade på att kolla hassos tips. Nu har jag en rättvisande klocka.... |
|
| Var hittade du uppdateringen Folke? | |
|
Lite ironi... Uppgraderingen (inom citationstecken) innebär i detta fallet byte av flashminne inne i enheten. Detta behagade säga upp sig vid tidigare försök att uppgradera gränssnittet/GUI för DVD-spelaren (SD eller den vanliga spelaren) från det tråkiga originalet. Iofs så spelas inte film osv upp med någon större finess från vänstra SD-läsaren (hackar osv) så både film och ljudfiler spelas med fördel från högra läsaren som även har lite trevligare gränssnitt. Har faktiskt inte hittat nån större användning av vänstra SD-läsaren ännu.. Spellistor osv har jag inte kommit på ännu, och precis som Peter skriver så startar den från en och samma plats i listorna hela tiden. Förmodar att det kommer uppgradering av F/W så småningom, det finns en del irriterande småbuggar i användningen. FP |
|
Är ju liksom lite så att vännen Folke inte kan låta bli att pilla med saker som fungerar utan alla tips o tricks måste testas å modifieras på gott o ont :) Skönt att det löste sig. Har plockat bort alla konstiga tecken som : ;/- i i telefonboken på bägge lurarna skulle kunna vara orsaken till att adressboken inte lästes in utan hänger sig sägs det , som det gjort hittills, har inte använt bilen så inte testat. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.