|
Sida 15 av 38
|
|
|---|---|
| Jag har det i min dator hemma,på väg hem kan maila er om en timme ca | |
|
Mina vänner varsågo här har ni länken Länk ladda ner denna innehåller både program och karta på 3D... Jag har den i en färdig mapp oxå i datorn men vet ej hur man skickar den i så fall får nån guida mig så jag kan skicka den..Ni måste ha utrymme på minst 1.7 G FK lycka till |
|
|
Fan va bra :) det är bara att du skickar den på mail till den som behöver den.. |
|
| Att maila 1,7 gig är nog ingen bra idé :) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
www.skickafilen.se max 2Gb tar ca 3 timmar att ladda upp. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| A Men då så då är det smidigare att hämta den från länken jag skicka tidigare. | |
| Det gjorde jag :-) och det funkar kanon bra..tack | |
| Hur var det nu, fanns det nån enkel lösning till hur man ska göra för att få ljudet att fungera på en E39:ans M5 årsmodell 2000 med CD-växlare och DSP, ingen orginal-navi, den har lilla 17-pins-kontakten. | |
|
Ja det gör det..Maila mig så förser jag dig med infon. Chris CKM Car Design |
|
| Men cdväxlaren fungerar inte med enheten. | |
|
Nej CD växlare är förlegat å behövs inte med denna enhet. Chris CKM Car Design |
|
|
CKM Chris, Lite Offtopic men jag ser att du säljer snygga BMW trä/läderrattar på hemsidan, Hur är kvaliten på dessa, priset var ju intressant! Finns det olika alternativ med knappsatser mm?? Mvh Göran Min bil Länk |
|
|
Jag har för mig att jag sett den här frågan förut, men jag hittade inget nu när jag sökte, så jag provar igen. Är det någon med en Hualingan som har kopplat in en subwoofer? Jag kopplade in min gamla Biltemabas igår, men det är så låg nivå på utgången från Huliganen så det hördes inget. Provade då med att koppla till en av lågnivåutgångarna för bakre kanalerna i stället, och då fungerade det. Nån som känner igen problemet? |
|
| Jag kopplade in min bas till en rear speaker uttag och den funkar bra tycker jag.. | |
| Ja, det var ju så jag också gjorde till slut. Det verkar bara vara subwooferutgången som har alldeles för låg nivå, dom andra fungerar. | |
|
Jag ska dra kabelstammen till radioenheten i bagaget, men det är ingen antennkabel med i kitet. Vad ska jag köpa som passar mellan HL-enheten och gamla radioenheten? |
|
|
Här kommer några alternativ: Du skall köpa en "gammaldags" antennförlängning för bil med pinnkontakt och hona, sen behöver du en liten adapter mellan vinkelkontakten på din befintliga antennkabel och förlängningskabeln. En billjudsshop bör ha dessa grejorna, kanske även Biltema eller Kjell & Co osv och det kan även gå att hitta lösa kontakter om man vill löda själv. Honan är dock lite svår att hitta, och sen skall du helst använda en 75-ohms koaxkabel som är lite svår att få tag på med den mindre diametern som man vill i bilen. Ev. kan du använda en standard TV-sladd som säljs i olika längder och brukar ha lämplig diameter, då får du klippa bort kontakterna och löda på nytt. Enklast är så klart att köpa en färdig med lämplig längd. FP |
|
|
Ett litet tips till er som använder IGO, man får en bil "E39" istället för en pil på vägen. Länk |
|
|
Hej alla! Riktigt intressant läsning det här. :) Blev sjukt sugen på en sådan här enhet! Dock tycker ja att 6000:- e lite väl mäktigt, så ja har mailat tillverkaren om pris. Tänkte bara höra om det är nån som vet om iPod interfacet stöder uppspelning av filmer från iPoden/iPhonen? Har just skaffat mig en iPhone 4 (som alla andra!) o tänkte att d kunde vart kul att kunna spela upp film från den... Det går ju att köpa en compositkabel o koppla in på via Video in ingången, men hade ju vart kuligare om interfacet klarade av den. :) |
|
|
Jag tror inte det går att spela upp filmer från iphonen, när jag kopplar in grabbens så är det bara musiken som dyker upp. Hade du köpt en annan telefon hade du ju i nödfall kunnat ta ut ditt minneskort med filmerna på och och sätta det i enheten och spela upp filmerna därifrån... Nu har du köpt fel telefon och är troligen rökt. Måste förresten prova om min SGS kan göra detta, den fungerar ju som en usb-sticka när jag kopplar den till datorn. Då kanske det fungerar att koppla den till Hualingan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.