|
Sida 14 av 38
|
|
|---|---|
|
Mycket intressant tråd. en måstepryl till nästa bmw. Hur är det med TV,n . Vilka kanaler får man in, måste man ha nåt kort a´la boxer eller så??? |
|
|
Hej, Man kan bara se okadade marksända digitalkanaler. Jag har fått igång navigationen nu, fast inte TomTom utan IGO istället. så nu fungerar det mesta. Lars |
|
|
skönt lalaw.. jag väntar på en minneskort med kartor.. jag fick forfarande inte igång wolf idag :( kan du inte skicka en färdig zip fil här? |
|
| Hur bra stämmer belysningen mot orginal? är den exakt samma färg eller är den rödare än orginal? | |
|
Hej, Den är klart rödare än original. Lars |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Länk Inte direkt nått som stör tycker jag. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Om ni föredrar iGo kan jag självklart erbjuda det med.. ;-) Chris CKM Car Design |
|
| jag beställde med tom tom men du får gärna lägga in båda :D | |
| kan inte nån snäll själ skicka igo till mig?? | |
|
Jo jag kan skicka iGo om du vill..Det har jag på lager. Chris CKM Car Design |
|
|
Du kan få skicka med iGo istället för tomtom till mig med när min förlängnings kabel skickas, hur går de med de förresten Chris? har du nått in förlängningskablarna till radiomodulerna till 4:3 skärmen än?? Mvh Jonas |
|
|
De flesta är skickade! Chris CKM Car Design |
|
|
Ok då e de bara att vänta o se då :) Tack så mycke. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Huliganen är en riktigt klurig apparat när man börja hitta alla inställningar. IGO9 modifierat med svenska röster, och svenska POI och senaste fartkameror är en riktigt intelligent och mycket bra Navigator. samt att man rensat bort alla POI från mellanöstern och alla obegripliga språk som turkiska, ryska och danska mfl. Åkte en liten sväng och passerade 4 st fartkameror som är uppsatta i år den markerad alla på kartan och började pipa och varna ca 800 meter före de rättvända. Också smidigt att radions vänstra högtalare dämpas ned när navigationsrösten ska in så den hörs bra, här gäller det dock att sätta rätt ljudnivå i grundinställningarna. Också utmärkt att man kan markera direkt på skärmen dit man ska och spara ned i favoriter om inte destinationen finns med. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Kan du maila mig hasso ? Chris CKM Car Design |
|
|
Hasso sa: Också smidigt att radions vänstra högtalare dämpas ned när navigationsrösten ska in så den hörs bra, här gäller det dock att sätta rätt ljudnivå i grundinställningarna. Aha, det är därför ljudet blir lägre i vänster högtalare ibland... |
|
| Igo kan ni hämta från nätet inga konstigheter alls..Jag hämta min på nätet,uppadetarde versionen tror det var igo 8 om jag minns rätt | |
| Vart finns den och hämta då? Jag har letat men hittar inte.. | |
|
piratbukten är väl ett ställe ;) |
|
|
Lägg upp en länk till den då.. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.