|
Sida 11 av 38
|
|
|---|---|
|
Varför ville du "slänga skiten i soptunnan"? Besviken på att leveransen ej var komplett eller besviken på att apparaten känns plastig och smäckig? |
|
|
hör gärna av dig. det var faktiskt snabb lev av chris. Nu lyckades jag ändra till svenska och när jag trycker på nav så säger den att den inte hittar drivrutiner till navigering. om din nu skulle funka så kanske du kan skicka till allt som finns på ditt minneskort det vore kanon. Min mail: said_105@hotmail.com |
|
|
Sorry, var kanske lite otydlig. Blev irriterad på allting när det fattas delar för att kunna montera. Vill ju få igång apparaten helst igår |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
sa3odi: Du måste styra minneskortet till apparaten från inställningar> GPS inställningar och öppna mappen storagecard och markera Exefilen, det finns en manual att läsa i, börja med det :) Huliganen måste liksom upplysas om att det finns en mjukvara att jobba med och installera den. Jag fick först inte upp storegecardmappen utan enbart en nandflaschmapp, men efter någon omstart så upptäcktes minneskortet. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Slänga skite??? Aldrig hört nån säga. Får väl returnera den då! INGA KARTOR??? Inte sverige?? Kollar upp detta genast! Chris CKM Car Design |
|
|
Hasso: Funkar TVn då? Chris CKM Car Design |
|
|
Richard V8: Att dom glömmer lägga i en kabel är vardagsmat tyvärr och typiskt sånna tabbar jag lever med hela tiden...Jag får in kabel som imorn å skickar den till dig omgånde. Hoppas det e OK? Chris CKM Car Design |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Har för dålig mottagning i garaget så "huliganen" påpekar detta, och jag tvivlar inte på det. Ska montera en antenn på bakre sidorutan, men den får jag på fredag. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| hasso: var har du köpt antenn? | |
|
Låter mycket intressant med installatören i Sumpan Chris. har du någon Mail jag kan nå dig på ?? så kan vi ta det över mail istället för att trasha tråden.. /Benny |
|
|
bara maila på sidan så kommer du till mig, Chris CKM Car Design |
|
Lus: Kjell o Co 30-101. går väl åt en förlängsningskabel också, sedan ev nån adapter då det är F-kontakt på antennen och jag tror att det ev är mindre anslutningen på apparaten, måste jämnföra live. Var en antenn med, men den passar inte mitt syfte. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Ja, antennen som medföljer har annorlunda kontaktstycke, en liten typ BNC eller vad den kan heta. Är hopplöst med mottagning i bil med dubbelglas. |
|
Gissningsvis SMA kontakt, men man får väl klippa antennkabeln och löda dit en F kontakt i andra ska kolla upp detta på hemvägen idag. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Hur är det med den vanliga antennen? Behövs en adapter till den? Såg en notering om det i monterbeskrivningen. En sak till Som jag förstår det så finns det ingen stryrning för CD växlare. Inte ens om man har en Alpine. Lars |
|
|
Nej den är ersatt av Virituell CDC... Chris CKM Car Design |
|
| Dags att ändra på hemsidan då...... | |
|
Chris CKM Car Design Ok, bra att du har en kabel på g :) |
|
| Det finns ingenting i kortet som följer med den är tom när jag öppnar mappen, inte ens Bmw märket kommer upp när jag startar enheten..och har du fått igång tv..? Sverige finns ju inte ens med i tv inställningar så det borde väl funka alls antar jag.. Men som sagt hasso det vore snällt om du kunde kopiera allt som finns på ditt kort och skicka det till mail..allternativ är att chris skickar en ny kort till mig med tom tom kartor som jag beställt.. | |
| Jag kör med Tyskland för frekvensomfång/region. Verkar fungera, får in de flesta boxerkanalerna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.