|
Sida 10 av 38
|
|
|---|---|
|
Jo men att man kan köra "alla nav program", då kan jag lika gärna hänvisa till en .exe-fil som inte är ett navigationsprogram utan ett menyprogram som i sin tur visar en meny där jag kan starta vilka program jag vill som jag själv lagt in på SD-kortet? T.ex. en filutforskare, mediaspelare (coreplayer) etc etc. Om enheten är kompatibel och kan köra vanliga "windows mobile"program. WinCe-enheter för inbyggnadsbruk brukar annars ha diverse "onödiga" filer bortplockade vilket gör att många program inte fungerar. |
|
|
Har kollat med Dynavin nu och den har inte boradcomputer. Så skildnaden på dem är den fula designen och mindre skärmen. Därimot har Dynavin Internet som sagt. :-) Chris CKM Car Design |
|
| KAnske kan Länk lösa internet? | |
|
Intresant....Men hur får man det å funka i en enhet? Browser osv.. Chris CKM Car Design |
|
| Kan du göra installationen om man köper en enhet av dig Chris ? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Lus: Tycker du denna montagebeskrivning är OK förutom högerstyrt. Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Hasso: ja, den är korrekt så vitt jag vet. Jag hade ju 4:3 i min så det är ju lite merarbete med att dra ny kabelstam från bagaget samt att ramen inte ser likadan ut. Har inte läst den guiden jättenoga, men en sak jag gjorde för att få knappbelysning och borttagen TV-spärr var att dels tvinna ihop illumination med remotesladden och jordade brake-sladden. Jag sa innan att TV-antennen ger ok mottagning när den ligger bakom instrumentbrädan, men det tar jag tillbaka. Vet inte om det är för att jag har laminerade sidorutor, men jag får ingen vidare mottagning alls i bilen, var jag än placerar antennen. GPS däremot fungerar utmärkt att ha bakom enheten. Chris: WinCE ligger ju bakom som OS, har sett att Carsolutionsdude fixat ett eget skal till enheten där man kommer åt desktop och annat i OS'et. Något borde gå att göra. Håller idag på och labbar med Music controls (köps via Cydia) för både iPod touch och iPhone, för att se om man kan kontrollera Spotify via iPod-gränssnittet. Återkommer om jag får det att spela som det ska. |
|
|
Även jag har beställt en Hauligan av Chris. Fick i fredags att den snart är på g. Ska bli kul att installera och se hur den fungerar. Det hade varit kul om man kunde få Internetuppkoppling på den och helst vi Iphoneinterfacet :) |
|
|
Härligt..Berätta hur det går... Chris CKM Car Design |
|
|
Hej chris.. Jag skickade mail till dig ang kolli nummer, jag skulle fått hem min enhet idag men jag har inte fått nån avi.. ordernr: C4790101 |
|
|
Nån som vet vart man kan handla Enhet + få den installerad av duktigt folk, gärna i Stockholm eller runt om i närheten ? /Benny |
|
|
Den är så enkel att instalera så det kan vilken bilsereo firma som helst göra. Chris CKM Car Design |
|
| jo men orkar inte handla på ett ställe å sen fixa installationen nån annanstans.. lär ju bli glada miner o om man glider in med en kina enhet på tex mds å säger hej jag har köpt denna från kina kan ni montera denna:-) | |
|
Då blir det nog svårt...Ta en annan verkstad då. Behövs inget bilstereo proffs för att montera i den. Är så lätt. Varför inte gör det själv? Chris CKM Car Design |
|
|
Benzan: Har du CD/kasett idag är jobbet gjort på mindre än en timme, även om du är komplett okunnig. |
|
|
jag tror säkert jag skulle kunna greja det. men jag skulle vilja få det hela gjort. nån som vet om StyleXperten är seriösa ? |
|
|
Har en montör nu om du vill i Sundbyberg. Chris CKM Car Design |
|
|
Kul, fick min HL idag men naturligtvis ingen kabelstam till bagaget. Känslan jag fick efter att jag öppnat paketet var att slänga skiten i soptunnan. |
|
|
fick också min Huligan idag, har monterat den och allt är inkopplad. Beställde den med kartor och tv men varken gps eller tv funkar. den finns inte ens svergie med på kanal sökningen. Sen finns inte katorna inlagda i minneskoret som sitter i. Kan du hjälpa mig chris? Mvh |
|
|
Fick oxå min enhet idag, den ska i imorgon, hoppas att mina kartor finns o att mina kanaler funkar. Åter kommer med reultat imorgon kväll/natt. Tack för en snabb leverans Chris |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.