|
|
|
|---|---|
|
Njut! :D Hoppas inte att det är dubbelpostat. Länk | |
| ok.. felstavat alldrig.. however, njut! | |
| Eehhh.....ja tack!! Inget dåligt arbete det där. Mycket smakfullt dessutom tycker jag. | |
| Grymt är bara förnamnet! Säkert jättebilligt också ;) | |
| den skulle inte sitta fel;) | |
| Det finns ju en kille på garaget som gjorde nåt liknande med en M3, samma lack med . | |
| Hehe, "liknande" är nog en definitionsfråga. Det IND gjort är verkligen sanslöst. Bara stolarna ger mig en nyöppnand filial till Niagarafallet i höjd med underläppen. Exklusiva detaljer var bara förnamnet! | |
| Borde Nelson inte kunnat specialbeställa lacken från fabriken? | |
| är det atlantisblå?? riktigt snygg tycker jag :D | |
| finns det några viktuppgifter och andra siffror föresten?? | |
| Ser verkligen underbar ut! Kul att någon vill lägga så mycket pengar på en "vanlig" bil. | |
| Visst är bilen fräck men vad har IND uträttat egentligen? Inte mkt enligt mig. De har tagit en ny bil och på ett smakfullt sätt monterat nya delar/detaljer på denna som någon annan har tillverkat? Vem klarar inte det? Det som imponerade mest på mig var kolfiberbaksätet. Så jävla snyggt! | |
|
turbo4ever: Jag tyckte det stod att han hade för bråttom, den skulle vara klar inom 2 månader och enligt han som skrev tråden skulle det ta ung. ett år för bmw Individual att leverera bilen som han ville ha den! Vore intressant att veta hur den gick på banan, om den verkligen kunde hänga med de andra "superbilarna". Den där Nelson verkar ha lite referenser till andra bilar att jämföra med... |
|
|
Vilket sanslöst bygge! Tremiljonersklassen? Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
| Lite trist att de la in bilder på hans övriga bilar. Plötsligt kändes M3:an lika skoj som räntan på ett SMS-lån. | |
| vill minnas att samma kille byggde ungefär samma bil fast m3 sedan.. hade jag med haft mycket pengar så hade jag också byggt en hårig m3:a :D | |
|
Alltid stavas alltid med två ll, aldrig stavas aldrig med två ll ;-) Mvh Philip |
|
| Denna bilen e billig i jämförelse med vad ägaren har i sitt garage ;p Där snackar vi bilar :) | |
| Det var nog ett av dom grymmaste byggen jag sett, och den absolut snyggaste m3:an! Resultatet kunde inte blivit mycket bättre. | |
| fortfarande ingen som har lite siffror på prestanda och vikt m.m?? | |
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Någon som kan förklara textplattan fäst på buren som säger föjande "This device is not designed or intended to protect occupants in the event of a roll over or crash." Buren ser, det lilla jag kan om burar, korrekt ut för en halvbur (gillar väl inte att snedsträvan inte möts i samma punkt som de övriga rören uppe i vänster övre hörn). Gissar dock på att Fall-Line MotorSports har klämt dit den där för att slippa bli stämd i tid och otid där borta i USA, eller? För kostnaden av en riktig certifierad bur bör ju försvinna i havet av allt annat för detta projekt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.