|
|
|
|---|---|
|
Ja, vad säger man. Legend :D Länk | |
| Synd att slakta en M3 E30 på de där viset, och bortförklaringen när han inte hängde på Porschen, att den skulle vara byggd för bana, jovisst den hade gått bra mycket bättre med en vässad s14b23 på bana. Men och andra sidan så är det där billiga pålitliga hästar. De var väldigt snyggt byggt, såg väldigt original ut. | |
|
Ags m5a piska upp den rätt fint oxå Länk |
|
|
Den är inte slaktad. Allt går att bygga tillbaka då det inte är gjort några ingrepp på bilen. Det värsta enligt mig var snubben som stängde bakluckan med handen på vingen... ///BMW - Was sonst! |
|
|
Underbart vad folk kan och vet om andras bilar. Speciellt en överbrutal bil som denna. Får pisk av en m5 turbo? Ja allt annat vore fel. Snabbare runt banan med vässad s14? Jasså du har testat? Har man inte testat vet man inte, allt utöver det är spekulation. Sen är väl kostnaden för att vässa en s14 till knappt 300hk högre än att lägga i en v10:) Detta är ett av dem brutalaste sugmotorbyggen jag sett. Klart det finns folk som alltid kommer ha invändningar, så är det ju. Avis? Trångsynt? vet inte vad som gör det, men sånt folk finns ju alltid. |
|
|
gOry, den är tine slaktad på ngåot sätt. Bara fått den effekt som den bor ha för att ta sig an det snabbaste som finns idag. Detta arbete har setts miljoner gånger då det just gjort med orginallook i grundtanke, bilen är superdiskret. Se bara avgaspipirna :D |
|
|
första gången man såg detta bygge alltså. =D men min tanke är fortfarande att det är den ultimata kombinationen! den som ändå hade råd... |
|
| sjukt grymmt bygge :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.