|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag har en 540 touring -94 som jag har ett orginallarm + ett cardguard i. Eftersom det var så drygt att helatiden avlarma två larm så har jag kopplat ur org. larmet (drog ur kontakterna till boxem). Allting fungerar fortfarande utom färddatorn (stora) som är helt svar. Min fråga: är färddator och orglarm boxen ihopkopplade på något sätt? Ska jaga bygla något? /Tack och hej, Jimmy | |
|
Ok, jag kom på vad som behövdes. Skiver in det här ifall någon annan har problem med detta. Man skall dra ut de båda kontakterna med en massa små stift ur org.larm boxen. Man låter de andra två (halvorna) sitta kvar. Det verkar lämna färddatorn fungerande men org.larmet deaktiverat. PS. någon som tror det är dumt att köra org.larmet på detta sätt? /Jimmy |
|
| vet du om det fungerar på en 535i -86:a oxå??? för mitt har spårat ur totalt! får inte igång bilen | |
|
Ingen aning... du kan ju prova att rycka hela boxen och se om den startar... vet inte om det kan påverka något negativt. Jag hade lite problem att hitta boxen, på min sitter den under baksätet framför hela härvan med elektronik boxar. Den syns inte innan man lyft all elektronik. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.