|
|
|
|---|---|
|
Ska sälja min mammas välvårdade 318 aut. Det är nya modellen uttagen nov 2005. Den har automat, regnsensor, aut klimatanläggning, 16 alufälgar. Bilen har gått ca 3000 mil. Vilket pris ska jag gå ut med? | |
|
318iA är inte den mest eftertraktade modellen direkt, men välvårdade lågmilare finns oftast köpare på. Svår att värdera, 318 E90 med automat är ovanlig, men skulle gissa på ett slutpris kring 130'. Om det verkar lågt så prova först att gå ut med 149 i annonsen. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
| Tror man kan få närmare 150K om det är en 2006 (tillv när?) och den bara gått 3K mil. | |
|
Låter inte så dumt ändå. Den är i alla fall snart 5 år gammal. |
|
|
Hej Intressant bil, jag letar bil åt en polare. Vad har du för färg på din? samt inredning/interiör list? mvh martin |
|
|
Hej Powerkillen jag kan inte sälja den eftersom bouppteckningen efter min mamma inte är klar. Hon dog nu i sommar. Det blir nog aktuellt om ca 3 månader. Jag ville sondera marknaden lite. Jag tänker mig att lägga ut den här på AutoPower när det blir dags. Färgen är arktisblå, en svagt silverblå färg. Inredningen är standard (grå tror jag). Interiörlist, jag kommer inte ihåg. Kommer att ta fina bilder när det är dags att sälja. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.