|
|
|
|---|---|
|
Efter att ha ägt ett par m3 och m5 och även z4 så är jag på jakt efter en 330 touring e46. Men verkar vara helt omöjligt att hitta något som faller mig i smaken. Är petig och pedant och har en hel del krav på utrustning men att det skulle vara så här dött på marknaden trodde jag inte. Vart är alla fina exemplar? | |
|
Hej Vad har du för krav då? Årsmodell, utrustning, färg osv? Frasse |
|
|
Silver el mörkgrå. Facelift. Svart skinn. Stora ljudpaketet. Stora navin. Glaslucka. M- paketet Inte trä inredningen. Vill ha en med så mycket utrustning som möjligt, full bok, svensksåld och inte över 12000 mil. Ang årsmodell så 02 och framåt. Och prismässigt så betalar jag bra för en bl jag fastnar för. Mvh |
|
|
Frågan är hur många exemplar som såldes med dina krav, troligtvis inte så många. Så jag förstår att det är svårt, du behöver minska på kraven, typ ta bort färg/inredningskrav och bredda till att godkänna import utan det får du nog leta för evigt. Stephan |
|
|
Jag letade oxå 330 touring i våras...körde ca 40 mil varje helg o kollade på olika bilar men antingen var de buckliga/repiga/ROSTIGA. eller så hade de inte servats som de skulle..... Och mina krav var långt ifrån Bollens utrustningsmässigt. Så jag gav upp o köpte nya 3 serein istället. Tror många ägare av kombis endast ser bilen som ett transportfordon och använder dem som det. Därför är de ofta lite småskabbiga i skicket. Flera av de bilar jag kollade på i April/Maj är förresten fortfarande kvar på blocket...:-) Mvh Peter |
|
|
Ja jag kanske får dra ner på mina krav, hur är det med diesel bilarna? såg att det finns 2 st olika maskiner och flera utav dom bilarna har mycket utrustning samt m- paket men å andra sidan har dom gått ett par varv runt jorden. Blir tokig, har varit utan bil en vecka. |
|
|
Fina E46 330 Touring kan du finna i Tyskland, att importera själv är inte så svårt. Mvh |
|
| Du uffe! Vi får ta en kasse pengar och köra med din forrd till Tyskland.. där hittar vi nog nåt intrerssant.. Och öl lagret har juh börjat sina efter sommaren.. | |
|
Den här uppfyller kraven utom gällande import och årsmodell samt har delläder. Länk Här var en Belgisk facelift Länk Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.