|
|
|
|---|---|
| Länk | |
| Gillar hur dom ändrat bakdelen som annars... vad säger man, inte är bmws bästa design. | |
|
Det är Fisker`s Latigo CS. Tycker inte riktigt att han har lyckats just med Latigo. |
|
|
Främre stötfångaren och grillen, nej tack. Baken är fin men BMW linjerna är borta. Ser ut exakt som nya Renault Laguna Coupé: Länk ------- //Lövet |
|
|
Tycker den påminner om Aston Martin och Jaguar framifrån. Skitläcker! Även baken är ok och snyggare än originalet. Om reservdelar till M6 säkert är dyra är nog uppgraderingsdelarna än mycket dyrare. Hemska tanke! |
|
| Är det bara jag som tycker den ser vidrig ut? Visst 6 serien är inte BMWs bästa design men den är för fan snyggare orginal. | |
| andreas.a: nej, det är inte bara du. :) | |
| Jag älskar ju AM DB9 och därför går det ju inte annat än gilla denna m6. bästa av 2 världar. bmw kvalite/körglädje och db9 design:D | |
| Nej fy fan, M6 är ful original men det här var det värsta! | |
|
Jag måste säga att M6an som orginal är gudomlig jämfört med denna. /Andreas. |
|
| orginal är de ju brutalt snygga. aston martin är också snygga. men det här var ju ett missfoster. | |
| I "galleriet¤ finns en avdelning som heter "varför måste dom". Denna bil är en klockren kandidat till den kategorin. | |
|
Latigo fanns även med V8an från BMW 650. Länk Cabrio på bilderna är Fisker Tramonto byggd på MB R230 (SL), mycket snyggare än Latigo enligt mig. |
|
| Smaken e som baken. Riktigt jävla skitful. | |
|
Ful. /Erik |
|
| ser tämligen hemsk ut, är verkligen att förstöra en bil. Fronten och aktern är ju fullkomligen vidriga... En rätt bestyckad original M6 är en mycket läcker bil. Har själv ägt en -06a för tre år sen vill jag minnas att det var och har några läckra proffsbilder på den som jag tyvärr inte vet hur man länkar här på forumet. | |
| Gräslig... | |
|
AM är snygg, men det där va vidrigt fult! Natürlich größer Garage als Haus |
|
|
Jag tycker att förutom insidan så är det nästan omöjligt att se vad det har varit för bil innan. Ganska långt ifrån en 6 serie frågan är om man inte sparar mer pengar på att köpa en aston martin direkt istället. |
|
| Ful som faan | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.