|
|
|
|---|---|
|
Någon som känns vid denna bil, den ligger hyffsat rätt i pris. Länk | |
|
Har skymtat den som hastigast nån gång och på håll såg det bra ut i alla fall :) Dock är den en 97 och inte 98. Tillverkad 7/97 och första 98 är 9/97. Även TS har den listad som 97, så ägaren har saltat en årsmodell. Den var fabriksutrustad med SMG-låda och på bilden sitter det en manuell. Det tar jag personligen som mycket negativt. Vi vet att SMGn kan krångla, men nog vill man ha det fabriksmässigt oavsett. Man kan undra om även instrumenthus är bytt till manuell spec (med oljetemp-mätare) och om man tagit bort allt kablage och enheter som hör till SMGn. Jag tycker inte det var nåt fynd. Det är nästan 100k och sen får man stå med ovetskapen om nån vill köpa en konverterad bil när man själv ska sälja en dag. Nej, jag tycker du ska kolla närmare på den M5:an du skrev om istället :) Lär hålla värdet bättre än M3 E36 och mer sällsynt. Internationellt E34 M5 register Länk |
|
|
Tillägg: den har bytt instrumenthus ser jag nu. Internationellt E34 M5 register Länk |
|
|
HD91: Tur du har full koll:=) Jag håller helt med att M5:an är mer lockande, orginalskick väger tyngst. hur vet ni att den haft smg? |
|
| SMG till manuell. Det är bara att sätta dit en växelspak, kopplingspedal och ett annat instrument + lite smått. Jag har gjort det med en Ferrari 360 F1-låda. Enkelt! | |
|
Länk SMG?? |
|
|
Chassis number EW39397 Vehicle code BG91 Series E36 Model M3 3.2 Body type coupe Catalog model ECE Production date 1997 / 07 Engine S50 Transmission Manual Steering Left Catalyzer YES |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.