|
|
|
|---|---|
|
Länk Har en 330 på g.Ska i så lägga lite mellan på min V50. Vad tror panelen om denna ? En trevlig säljare dessutom och som det verkar en välskött bil. | |
| Tycker det verkar va få mil på en import som kom till Sverige 2007, men jag kan ha fel 2000mil per år. | |
|
Misstänker du mätar fiffel ? Tyvärr är det ganska långt till närmsta BMW återförsäljare om man ska kolla detta. |
|
|
Stav fels nisse har varit i farten. På första inlägget ska det vara. Jag ska i så fall lägga lite mellan ....... |
|
| Vad jag menar är att man ska alltid va misstänksam och kolla så mycket man kan innan man gör affär. Bilen är hur som helst en import som kom till Sverige 2007 men det visste du ju redan. Sen får du själv avgöra om skicket är enligt din standard. Lycka till!! | |
| Du kanske bör undersöka varför framspoilern är bytt till en m-sport. Det KAN ju vara en liten indikation på att någon krockat bilen.Sen så ser det inget vidare ut när det endast monteras fram, då får det hellre vara.. | |
|
Hök ögon, bra Koffa. Det med spoilen bak har jag helt missat. Sänder frågan just nu till säljaren. mvh |
|
|
Sen verkar baktorkare lida av det vanliga felet att det rostar i överföringen mellan torkarmotorn och torkararmen. Det är ett relativt lättfixat fel om det åtgärdas i tid, ska finnas att mektips här på Autopower. Mvh/ Niclas |
|
|
Men håll med om att GLAD taklucka och ÄDELT läder slår det mesta !!!! mvh |
|
|
inte bara bakspoiler som saknas för att vara M-paket. Sidokjolar, instegslister, antrazitgrått innertak m.m. ingår egentligen i det paketet. Frågan är ju om den faktiskt har M-sportchassie eller bara är sänkt? |
|
|
Enligt säljaren så har han själv nyss monterat dit frontspoilern. Om övriga M prylar vet jag inget. Dom "nya" bromsarna byttes i vintras. Det sura är att vi var ganska överens om mellanskillnad men nu vill killen ha mycket mera (volvo folket säger att v50 inte har något värde). Höjde iofs lite men letar nog vidare. mvh. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.