AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.813

E28 träff igen?

BMW 528
E28 vänner......Vad sägs om en E28 träff.........igen.....nu i höst........ hos mig?

En spontanträff i all sin enkelhet.

OBS! OBS! Endast E28 fordon anländer till träff !!!

Har klippt upp extra fin gräsyta att stå snedparkerad för
fotografering med mycket trevligt snack.

Höstarna brukar vara fina för foto så jag kollar väderkartorna.

Träff datumet styrs med relativt kort varsel när jag kollat att vädergudarna är med er/oss.

Datum gäller någon helg....framledes.......förslag från er ???

Ta med styrelsen/fruar/flickvän/sambos.....finns fikamöbler för rundabords samtal och
shoppingmöjligheter till våra styrelseledamöter in City of Örebro.

Återkommer med mer info om det finns intresse...även var mitt boende är.

Dessutom kan det bli en trevlig roadtripp som hemlig resa.

///Leif
Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Om det funkar med datum så kan jag (inkl. styrelsen) komma med en knappt 3 månader gammal grabb så det finns nåt för styrelsen/fruar/flickvän/sambos att njuta av! :)

BMW - Beroende Med Wilja
BMW 528
E28 vänner......Vad sägs om en E28 träff.........igen.....nu i höst........ hos mig?

En spontanträff i all sin enkelhet.

OBS! OBS! Endast E28 fordon anländer till träff !!!

Har klippt upp extra fin gräsyta att stå snedparkerad för
fotografering med mycket trevligt snack.

Höstarna brukar vara fina för foto så jag kollar väderkartorna.

22/8
Då har jag tre datum som allternativ i september beroende på väder.

Vädret kollas tre dagar innan Lö den 11/9, Lö den 18/9 och Lö den 25/9.

Lördagen den 11/9 är inte klar än som allternativ. Mitt jobb är anledningen och svar kommer V34.

Om Lö den 11/9 blir klar som allternativ och att vädret blir riktigt bra med stor säkerhet då blir det den lördagen.

Efter ett par timmars trevligt umgänge så kör vi en 35-40 min roadtripp till ett hemlig plats där ni får uppleva något som ni förmodligen inte sett eller har upplevt.

Ta med era jämlika/fruar/flickvän/sambos.....finns fikamöjligheter för alla ( Endast kontant betalning ) för runda/fyrkantbords-samtal på hemliga platsen. Kom skapligt hungrig !!

Återkommer med mer info om ankomsttid och var mitt boende är.

/// Leif
BMW 528
Riktigt synd att man inte kan redigera på detta Forum.

Lägger upp Länk till E28 träffen, följ inlägg nr 1 för vidare info.
BMW 528
Enligt www.yr.no nu på onsdag kvällen så finns det en viss risk för regnstänk under kommande lördag, men det kan ju ske en ändring, så i morgon kväll torsdag ger jag ett besked om det blir nu på lördag, alternativ flytta fram det till lördag den 18 september.

BMW 528
Just nu när klockan är 12:00 så visas på www.yr.no att väderläget är till fördel m.a.o så är nederbörden 0 mm vilket inger hopp. Men som skrivet så ger jag besked dels här och på BMWCS.com och e28.se senare i kväll.
BMW 528
Skrivet den 9/9.
Vädret enligt www.yr.no blir regnfritt och ljusmulet Lö den 11/9 för en trevlig spontan E28 träff.

Hur många dyker till träffen?

Bra att veta med tanke på vad som är skrivet den 23/8 på inlägg nr: 1 angående önskan om Lactos och Glutenfritt.

BMW 528
Adress till GPS.

Lyckebo Biverud 322
705 97 Glanshammar

Alternativ 2 till GPS.

Kordinater:
Latitud 59,3332247
Longitud 15,453604

BMW 528
Senhöstens spontan träff med E28 blev trevligt och regnfritt, ljusmulet och senare solgluggar med 17-18 grader i luften sittandes ute till goa räkmackor och kaffe och trevligt sällskap.

Så jag utlyser ytterliggare en spontanträff **se inlägg nr 1** till Lördag den 18 september med samma krav på regnfritt väder.
Besked om det på onsdag den 15:e eller torsdag den 16:e på kvällen på e28.se och bmwcs.com
BMW 528
Den tänkta spontana E28 träffen den 18 september blir inställt på grund av dåligt väder med regn.

Den 25 september blir säsongens sista spontana träff för E28:or hemma hos
mig om vädret blir regnfritt, se inlägg nr 1 www.e28.se tråd E28 Träff.

BMW 528
Jag måste meddela att morgondagens spontana träff avbryts, för tyvärr så är vädret inte med oss, regn i våra trakter visas på väderkartorna klart.se och yr.no.

Vill tacka alla som kunde komma på årets träffar och ser istället fram emot nästa E28 träff till våren/försommaren 2011.

/// Leif

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.