|
|
|
|---|---|
|
Hej! Läste en tråd som behandlade Gliptoneprodukter för läder och många verkade nöjda, vissa som hade bytt från BMW original till denna. Har en M3 E46 med Laguna Seca blå skinninredning i bra skick. Ex bild: Länk Har någon testat detta paket och på motsvarande läder? Länk Kör ni det på samtliga läderdetaljer, dvs. även i dörrar? // C | |
|
Jag använder Gliptone´s lädervård på alla tre bilarna och naturligtvis på allt skinn. Två med vanligt svart skinn och vattenbuffel i M5:an Mycket bra produkter. Har dock aldrig testat på ljusare skinn. |
|
| Funkar kalas på pärlbeige skinnklädsel i min bil. | |
Roffa1 |
Använder själv Gliptone produkter till min vita skinnklädsel liksom till dörrklädsel, handtag, osv. Se dock till att först lukta på lädervårdsbalsamet innan du behandlar klädseln, det har tidigare förekommit en serie med felaktig illaluktande conditioner. Innehåller bör vara svagt gulaktig samt som creme i konsistensen. Den felaktiga är mer rinnande samt luktar SKUNK! |
| Använde idag för första gången Gliptone GT12 Cleaner och GT11 Conditioner. Har tidigare kört med BMW:s egna läderprodukter och varit nöjd med dem, men de går i mitt tycke inte att jämföra med Gliptone! Helt suveräna att jobba med, man känner verkligen att det händer nåt med skinnet, fantastisk lyster (matt), och en doft som verkligen luktar exklusivt. Klockrent! | |
|
Tja, Använde Gliptone produkterna igår, och det blev bra! Lädret var redan i gott skick så det blev ingen radikal förändring, snarare en uppfräschning, och det luktar nybil :) //C |
|
BMW 528 |
Detta kan vara ett bra alternativ. Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.