|
|
|
|---|---|
|
NU KÖR VI IGEN! En mycket lyckad träff sist! Läs all info i länken och du... MISSA INTE! Länk | |
|
6 dagar kvar + parkeringsreminder Japp, snart är det tajm och det blir en välbesökt träff!! Många kommer och jag vill därför påminna om hur vi parkerar vid träffplats 1. OM det ser fullt ut när ni kommer, åk in ändå eftersom det finns en parkering till bakom glasskiosken. Se de två rödmarkerade områdena på kartan nedan. Den till höger är den som möter er när ni kommer, men som ni ser finns det en till på andra sidan huset. I andra hand står vi längs gatan (blåmarkerat). Länk |
|
|
***VIKTIG INFO***VIKTIG INFO***VIKTIG INFO*** ***TRÄFFEN FLYTTAS TILL LÖRDAGEN 4 SEPTEMBER, KL. 13:30*** Anledningen till datumflytten är att vädret inte kommer vara vår kompis på söndag. Nederbörden i form av regn som ska komma, heter MYCKET i andra namn! Ingen vidare värme utlovas heller. ... Träffen flyttas därför till LÖRDAGEN 4 SEPTEMBER, KLOCKAN 13:30. Det är alltså samma klockslag, träffplatser och upplägg som gäller. Vi flyttar den en vecka i taget tills vädret är på vår sida! De tidiga prognoser jag sett för nästa veckoslut ser än så länge bra ut och med stigande temperaturer. Så nu har ni alltså en vecka till på er att putsa pärlorna, skruva i motorerna och ladda kamerorna! Intresset att komma är otroligt stort och många fina, grymma och väljudande BMW´s kommer!! Sprid därför detta till alla ni vet kan tänkas vilja komma! |
|
| I morgon smäller det! Kommer bli en GRYM träff! Missa för sjutton inte detta! Många åker lååångt för att komma! | |
|
Tack mfive för ett trevligt event. Tyvärr kunde jag int vara med på Volvo där det troligen blev en hel del gummirök. Hoppas på fler gånger. |
|
|
Tack själv Thomasz! Jättekul att ni kom förbi. Länkar upp bilder här sen. Väl mött på en annan träff. P.S. i morgon kl.17:00 är det årets sista motorträff hos Slagsta Glass. Träff 7 av 7. Den är för alla bilmärken. Kom gärna dit. Mvh |
|
|
Det blev en riktigt lyckad BMW-träff igår! Allt från E28:or i mint condition till Z3M Roadster var på plats. Vi hade strålande, skön sol denna dag. Läs min resumé, samt se massa bilder från dagen i länken nedan: Länk |
|
|
Vilken skön träffmiljö! Många olika modeller och mycket blårök på "lekplatsen" :-) Så här borde vi alla ha det på Göteborgsträffen ;-) Mvh Philip |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.