|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag undar om det är någon här som har kopplings/elschema över E39 540 -96? Skulle villja ha det isåfall då jag har en del elproblem med min bil som behövs gå över. Tack på förhand Alex | |
| Länk | |
|
Tack för svaret, jag med hittat de elschemat tidigare men tyckte inte att det var så bra, de talar inte om vart de olika komponenterna sitter i bilen. Någon om har ett annat schema som är lite mer utförligt så skulle jag vara tacksam. |
|
|
Du vet säkert redan men under components visas placering. Dock inte på alla delar så kanske inte för de delar du söker? |
|
|
Jaha, nej det hade jag inte koll på! tack så mycket, nu hittade jag ju det jag letade efter så. |
|
| Jag skulle också vilja ha ett elschema på mmin E39 523 -96. Tipset i inlägg #2 verkar ganska klockrent, men funkar inte i min dator. Är det någon som vet var man kan finna ett schema som PDF eller något annat format som inte kräver Java eller någon speciell browser. | |
|
Jag har en 540 e39 tillv. 02.98 och letar efter elschema, men alla utom just den som visar "E39 12/95-09/98 fungerar för mig. Fungerar den för er och var kan jag hitta just detta kopplingsschema? Mitt problem är att blinkers/helljus ej fungerar. INPA/Ediabas får ingen kontakt med min LCM, men med andra moduler fungerar kommunikationen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.