|
|
|
|---|---|
|
Hej, Söker efter en fin E39:a Touring. Hittar denna i Umeå på Lindholmsbil. Någon som tittat på den och kan rapportera skick osv. Sitter 70 mil ifrån, men kanske värt att åka och handla. Den har inte gått så långt 6400 mil. Länk Tackasm för alla synpunkter. Vad säger panelen om priset: 145' /S | |
|
E själv på jakt efter samma bil, men priset är lite överdrivet för en 7 år gammal E39. Runt 125 000:- hade vart mer normalt, men observera att det är ett säljuppdrag. Prova kontakta ägaren direkt o se vad han vill ha BMW M-POWER |
|
|
Dammar av tråden. blev intresserad av denna. Nån som kikat på den? Länk |
|
| Var och kikade på den. Inget speciellt med den förutom ett stort stenskott i framrutan. | |
|
ok - dom har sängt priset ser jag. Hur var detr med rost och det vanliga felen som man kan läsa om här? Provkörde du? vibrationer? Vad sa dom om vindrutan? byter dom den? All info intressant? /S |
|
| Var ett tag sen jag var och tittade på den (i somras) och den var inte intressant för mig. Jag är ute efter en liknande bil men ett bättre exemplar, så jag letar vidare. Vindrutan byter dom inte sade säljaren, vet inte vad det kan kosta. | |
| Har för mig att det var rost på bakluckan. Minns ej säkert då jag varit och kollat på fler bilar senaste månaderna men jag tror det var det på denna. | |
|
Blir stenskottet till en spricka så kostar det en 1700-2000kr i självrisk att byta rutan på försäkringen. ___ //Ulf |
|
|
Tack för infon. Om du var ute efter en liknande bil fast bättre. Så räcker det för mig för att avstå. Den har stått länge, så det tyder på att den inte är 100. Har varit i kontalt med dom, via mail. Och det är dåliga på att svara. Så om man ställer frågor och inte får svar så tyder det också på nåt. Men det var ett tag sedan. Letar vidare.... |
|
|
Ser att dom fortfarande har bilen kvar.... Hur har det gått för dig? Hittat nåt intressant? |
|
|
jodå - hittade en 525 02:a 9800 mil och en ägare. sthlm open paket. Ingen rost. Priset var helt ok - så jag slog till. Men leta länge länge och helst med M-paket. Verkar svårt. Prisbilden på e39 är helt överdriven enligt min uppfattning. Därför är nog bilen kvar. |
|
|
ok härligt då. Kul när man hittar en med 1 ägare innan. Samma när jag köpte min. Ja jag tror också att priset på den kan vara lite högt. Men många som ligger ganska högt av årsmodell 02-04 om dom inte rullat så långt. Men ska man få över 100.000 så får det nog vara en 03:a eller 04:a med M-Paket och inte allt för många mil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.