|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag har blivit sugen att köpa en 745. Vad tror panelen om denna vagn? Jag har inte varit i kontakt med säljaren ännu, utan vill börja med lite input från er först. Länk Mvh Tommy | |
| Har du inte hittat nån svensksåld som passar, borde vara ett bättre köp ? Lycka till, trevliga vagnar hursomhelst.Mvh. | |
|
Nej utbudet på bilar från -04 är minst sagt begränsad i sverige tycker jag. Är det nått speciellt du tänker på för att det skulle vara bättre med en sv-såld? Mvh Tommy |
|
|
Ser riktigt fin ut! Snyggt färgval invändigt och utvändigt samt snygga style 95 fälgar! Se bara till att kolla upp miltal och servicehistorik! |
|
| Instämmer med att det ju är ruskigt viktigt att kolla historiken på en sån här kärra. Det blir ju inte så kul om den inte är i det skick du förväntat dig. En test vore ju helt klart på sin plats och sen kolla servicehistorik, fd ägare och att det är ärliga mil. 12600 mil på en sån här bil i Tyskland kan lätt vara mera, men det går ju lätt att följa i historiken. Det blir ju onekligen ruskigt mycket bil för pengarna. Snygg färg och bra spec på bilen för övrigt. | |
|
Tack för era svar. Javisst är det fruktansvärt mycket bil för pengarna om allt är okej. Har nu mailat handlaren för mera info om bilen. Frågade även om chassi nummret för att kunna kolla upp bilen lite närmare. Förutom historik och skador, vad mer kan jag fråga om? Mvh Tommy |
|
| Be att få bilder på serviceboken så du kan kontakta de verkstäder som servat bilen. | |
| Jag skulle begära en oberorende test av en sån bil, typ M, minns inte vad de heter nu i Tyskland, men kosta på en sån är min rekommendation. En 7-serie är ej kul för plånboken att reparera. Ärliga mil är ju A och O. Kopia på Fahrzeugbriefet vore bra. Ev om möjligt kolla med någon tidigare ägare, som du säkert kanske gjort om du funnit bilen här i Sverige. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.