|
|
|
|---|---|
|
e65, 745 - 02 Idag när jag skulle prova radion så var alla radiokanaler borta, inga 'recivabl stations' eller något ljud även vid manuell sökning? Vid scan eller manuell sökning så hittar den inga stationer. Det går att lyssna på CD'n som vanligt, bara inget FM/AM/MW... Vad kan detta nu vara? Antennen/Antenn kabel...? //PB | |
| Låter som din antennförstärkare har gett upp | |
|
Kanske det. Vet att e60/61 har problem med sina kablar till/från antennførstärkaren i bakluckan, fast då påverkas öppning/låsning med fjärr nycklarna. Min fjärröppning/låsning fungerar fint Någon som varit borta i det här eller vet var antennförstærkaren sitter på e65? //PB |
|
|
Hmm, verkar finnas en hel massa förstäkrare och fina grejor till antennen... Länk Någon som har en idee? Vad börjar jag byta..? Det enda som inte funkar är radion - Jag får inte in någon kanal eller ut ngt ljud, knappt ngt brus... Allt annat inkl fjärr nycklens alla funktioner, CD, NAV... funkar precis som det ska. //PB |
|
| Hej Hajen. Synd att du inte talade om att radion var paj när du sålde bilen | |
| Hmmm, i sådana fall var det inte snyggt gjort. | |
| Hej Nu är det LJUD I JEN ! En ny antenntuner & två besök på BMW så funkade radion. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.