|
|
|
|---|---|
|
Hej, För andra gången har jag fått samma skumma problem. Någon som har tips? Fel: För andra gången på kort tid, slutade fjärrstyrningen på nyckeln att fungera och jag fick låsa med nyckel (vilket innebar att larmet går när jag öppnar och fOlk tror att jag stjäler min egna bil....). Då nycklarna inte har batteri, utan laddas via tändningsláset, åkte jag in till bmw. Dom misstänker antennförstärkaren och har gett mig en servicetid och försmak på "runt 5000kr" i service. Dom för sökte även "om initiera nyckeln", vilket inte heller fungerade, vilket innebar "att vi får ta in bilen och titta på den men troligen är det antennförstärkaren eller dess kablar i bagageluckans gångjärn". På vägen hem upptäckte jag att radion tappat alla lagrade kanaler, vilket fick mig att få känslan till någon form av reset/strömlöshet. Nu senare på kvällen fungerar allt igen, både nycklar och radions för inställda kanaler är tillbaka..... Någon som har ideér eller förslag på ytterligare test för att ringa in problemet? Är i behov av snabb hjälp , då jag redan tröttnat på blickarna när larmet går på i stan. Bilen är en E60 -05 Ha det super, S7 | |
|
Läs denna tråd: Länk Mvh |
|
|
Hej, Grymt! Stort tack för din snabba respons. Forstätter i den andra (och rätta) tråden. BIG THX! /S7 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.