|
|
|
|---|---|
|
Funderar lite på att sälja min 523:a eftersom jag aldrig kör med den... Har gått högst 100 mil i sommar! Lite info: Svensksåld Fullservad M-paket Titansilver Steptronic Trä Svart helskinn PDC 8,5x19" BBS Challenge med 245/35-19 ca 22800 mil Mvh. Henrik | |
|
Kan ju kanske va bra me lite bilder med =) Länk |
|
|
Tja, snygg bil helt klart.. Jag skulle tippa på att den ska gå att sälja för omkring 55-60000kr, OM den är så fräsch som bilderna visar iaf.. Mvh Janne. |
|
|
Ja den är så fräsch som bilderna visar =) Funderar på att sälja med originalfälgar istället isåfall. Kommer ju antagligen få mer för fälgarna löst än om de skickas med bilen! Mvh. Henrik |
|
|
60-70 ------- //Lövet |
|
| 70.000 med BBS borde väl inte va någon omöjlighet? | |
|
70' tycker jag låter väl högt, då måste du hitta någon som verkligen uppskattar BBS fälgarna och det förmodade skicket. Som jämförelse sålde jag min 530iA M-sport 2001 förra veckan för 76' efter två månaders annonsering. Hade gått 18,6k mil, rostfri och mycket fint skick. 70' kan vara ett lämpligt utgångpris med fälgarna, 60' med org, men tror på slutpris mellan 50-60. Lycka till med försäljningen! --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Länk Kanske denna kan vara en prisindikator? Frasse |
|
|
BlackMunichWagon: Ja vi får se, har ju inte bestämt mig om Jag vill sälja än, tänkte bara se vad alla här trodde var möjligt att få för den =) Frassemannen: Manuell, antagligen inte helskinn, 17", tror nog min står några lappar högre =) |
|
|
Fel blinkers gör att bilen ser rätt så muggig ut ------- //Lövet |
|
| Fel blinkers? | |
|
Tror andreas menar blinkersen på 523an i annonsen, inte din. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
| Ja dom förstörde hela helhetsintrycket... Då e de bättre me original utan facelift som jag har =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.