|
|
|
|---|---|
|
Jag funderar för tillfället på en E61 LCI (2007), men jag har en undran om iPodgränssnittet. Jag har sökt både här och på internet i övrigt, men har inte hittat något. När jag ansluter iPoden (iPod Classic 80gig) kan jag direkt gå in i menyn "Directories" (Kataloger) och där ser jag själva filstrukturen i iPoden, precis som på datorn när jag ansluter iPoden och har kryssat i "Enable disk use" i iTunes. Efter ett tag, när innehållet är inläst, blir menyerna "Playlists", "Artists", "Genres", etc tillgängliga. Menyn "Playlists" saknar dock innehåll och det står något om att innehållet inte kan läsas in, jag kan återkomma med den exakta texten då jag inte har tillgång till bilen just nu. De andra menyerna fungerar dock utmärkt. Jag har prövat att kryssa i och ur "Enable disk use" i iTunes, men bilen kan ändå inte läsa spellistorna. Kan det vara att jag har sk Genius-spellistor? Att de är uppbyggda annorlunda på något sätt? Är det någon annan som har detta problem och finns det dessutom någon som har det och har lyckats lösa det? Jag vore tacksam för tips! Mvh, Martin | |
|
Det meddelande som bilen ger när jag går in på "Playlists" är "No supported audio data have been found." Länk Någon som har erfarenhet av detta? |
|
|
Det verkar som om man måste ha BMWs "Y-kabel" för att få fram playlists: Länk |
|
|
Ändrade länken till bilden: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.