|
|
|
|---|---|
v6 all the way |
vill lacka om min m5a men vet inte hur mycket e mycket |
| Hur långt är ett snöre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
Senast jag såg en bil som höll på att lackeras (år 2000) fick jag reda på att arbetet skulle kosta närmare runt 175.000 kr. Jodå, du läste rätt! Det var ingen motivlack eller så utan en vanlig lack. Fast man får väl anta att bilägaren kunde bli nöjd med såväl kvalitet och utförande. Per L |
|
|
Det är många faktorer som spelar in. Dels om ägarn kan hjälpa till med demontering osv av bilen, hur mycke förarbete som krävs och givetvis vilken lack som ska lackas. |
|
|
För att få lite perspektiv... Jag fick ett prisförslag om omlackering av huv och alla fyra dörrarna på ca. 23000kr. Seriös skadeverkstad i Stocholms området. Gr8ride |
|
v6 all the way |
WOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOW herre gud va sejer ni grabbar de e helt otroligt ja ber om ursekt for stavningen datan e KKKKKAAAAAAASSSSSSSSSS. so va tycker ni ska ja vara nojd med en hel lackering for 25000? de e vad dom sa att det kommer att kosta mig for en hel e34 m5 |
| Du kommer vara 25K fattigare och ingen garanti för nöjdhet alls. Är bilen omlackerad är den oftast värd ännu mindre (om det gäller entusiastbilar och köparen är kräsen). | |
|
Turbo4ever så du menar att bilen är värd mer innan omlackering än efter en omlackering. För 25000 hade jag varit nöjd, |
|
| Gör man en seriös lackering i samma kulör som orginal blir knappat entusiastbilar värda mindre hur tänkte du där....? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.