|
|
|
|---|---|
|
Hej alla! Har varit inne här otaliga gånger och fått mycket nöje, nytta och hjälp. Nu behöver jag er hjälp än en gång... Mitt expansionskärl har spruckit, och det med besked! Det bara brast på väg hem från jobbet. Letade på nätet och upptäckte att det finns flera olika bara till E46. Har skaffat ett annat från en likadan E46 (trodde jag), men då visar det sig att längs långsidan på mitt gamla kärl sitter ett slangfäste på sidan som inte finns på det nya som annars har samma infästningar både upp- och nertill. Någon som vet vad det är till? Ser bara att slangen leder in mot torpedväggen i motorrummet... Vore tacksam om någon kan berätta vad den är till, så jag kan förklara det i min letan efter ännu ett. Trist att få fel grejor flera gånger, vill ju tillbaka ut på vägarna. Tack på förhand! | |
|
Har du kollat realOEM? Typ Länk Då kan du få fram delens nummer och kan mha detta se vilka andra bilar som har exakt samma del. |
|
|
Tack för tipset! Inte mycket att göra åt nu när allt är stängt, men kommer ha nytta av det på måndag morron. Tur att jag har backup hos er, och med en hårig v-twin i garaget (dock inte BMW). Toppensida den där Real OEM! Missat den tidigare... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.