|
|
|
|---|---|
|
Någon här som har gjort det? Vore isf. jätte tacksam om man kunde få se närbilder på resultatet. | |
|
Den dumme nikeman har provat på det mesta: Länk Länk Där har du två bilder från olika synvinklar... Tyvärr dom bästa jag hade på ingreppet. Gjort hos BVS i Jönköping. Fan att du skrev denna tråden. Började ju rota bland alla mina E92 bilder på min röda fara.... Guuuud vad jag saknar den bilen :( |
|
|
Gjorde det i Göteborg, betalade 500 kr per sida, blev kanonbra. Bilder blir svårt att ta nu när bakdäcken med 275 sulor tar upp all plats :) "Riktiga män kör diesel" |
|
| Herr bayer. Det var billigt!! Jag betalade 2500 för jobbet om jag minns rrätt. Svindyrt va det ! | |
|
Hur många millimeter tjänade du Niklas? Rullad hjulen utan skrap efter? Mitt största frågetecken va hur man får den utrullade skärmkanten att gå ihop med bakkofångaren på ett snyggt sätt. Du får jätte gärna ta bilder på din bil med fälgarna på Herr.Bayer, det är som sagt skarven mellan kofångare och skärmkant jag är nyfiken på. |
|
|
Nikeman, när du behöver göra sådant jobb, så kom till Gbg så ska jag ta dig dit. Gubben i fråga har jobbat med sånt många år och är riktigt petig så det blir bra :) Carlee82: Ska se om jag kan uppfylla din önskan idag med ett foto. "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Kanonsjysst jag väntar med spänning :) |
|
|
Carlee.. Jag rullade mina skärmar hos samma gubbe som nämns ovan, bilmodecenter i gbg. Väldigt pedant och noggrann med jobbet. Tog han 3 timmar att göra jobbet för en tusenlapp, 500 per sida. Köpte linea corse 19 lemans, m3 offset så det tog i när jag körde själv innan rullningen. Testade att slänga in två tungviktare efter rullningen, inget skrap som helst!! |
|
| ajvar>> hur blev det med bilderna?? nyfiken....köpte du från uk el us? | |
|
Ja Ajvar upp med bilderna det är fler som är nyfikna :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.