AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
739

vad tycker ni om denna?

si
9
simo01
525iA -02
323i Touring -96
ska byta från sedan till kombi o funderar på en e61, diesel, o fastnade för denna. Verkar dock som att M-paketet inte är komplett för borde inte sitta M-ratt o sportstolar. Borde inte det rubriceras som M-optik eller?

Länk

Det där "M-paketet" är eftermonterat, alltså fronten och bakre stötfångaren är m sport. Inget fabriksmonterat. Om det var m paket hade den haft svarta fönsterlister istället för krom och en M ratt vilket den inte har.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Som andreas skriver så är det eftermonterat. Bilen är tillverkad 02/2005 och vad jag vet så kom M-sportpaketet först 03/2005, är dock lite osäker där då jag sett bilar som är tillverkade tidigare som har samtliga detaljer i M-sportpaket.

Utöver de detaljer som andreas nämner så är har en M-sportutrustad bil sportstolar eller komfortstolar, svart innertak, M-instegslister samt M-sportchassi (osäker på om denna bil har det men den verkar aningen för hög).

___
//Ulf
Ba
328
Basilika
E39 530im
det viktigaste är att allt funkar klockrent. Allt från motor, drivlina och, chassi. Den har ju bra med utrustning, så där ska givetvis allt oxå funka. Känner du att du vill ha en automatare, kombi, rätt färg, utrustning och PRIS, så ska du slå till. Förvisso är det in importbil, därav utrustningen. Den har haft 2 ägare i sverige och gått 11000mil på 5 år, dvs 2200mil/år, vilket är överkommligt. Fråga varför han ska sälja den, att alla papprerna finns o alla nycklarna finns. Lycka till
si
9
simo01
525iA -02
323i Touring -96
tack för feedback, ska provköra den på söndag så jag återkommer

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.