AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
967

Har råkat låsa in nycklarna i bilen på min bmw e34 hur kommer jag åt dom?:S

Visa användare
763
Beangt
525i e34 -93
Nu har jag tabbat mig som fan satte i nycklen i tändningslåset och stängde dörren och av någon anledning så låstes alla dörrar?:S har carguard larm på bilen.. så nu står den utanför låst med nycklarna i tändningslåset... motorhuven är öppen men vad hjälper det när batteriet sitter under baksätet :S ?

Någon som har något tips på hur jag kan ta mig in i bilen!? tacksam för svar
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Har du assistansförsäkring kan de komma och hjälpa dig billigt. Har du det inte kan du ringa låssmeden och få det gjort dyrt. Eller så kan någon kanske beskriva hur man öppnar själv, men jag skulle iaf uppskatta om det görs i PM till TS :)
Visa användare
763
Beangt
525i e34 -93
Bilen är avställd så har ingen försäkring alls:(

Den som vet får mer än gärna skicka PM!
Visa användare
ProPro-medlem
627
CTech
Alpina B5-2006 #033
BMW 750ial -90
BMWCS#7034
Finns ett enkelt verktyg typ en lång relativt tunn slang med en tjock metaltråd i och "gripögla" i slutet. Har set när bärgaren använde en sådan ett par veckor sen för att öppna en felparkerad bil som skulle förslas bort. Han stack in den mellan gummitättningen och rutan i hörnet av dörren ovanför handtaget och drog upp spärren inifrån. Såg väldigt enkelt ut... Vet dock ej var man köper såna men kanske på biltema eller så får du göra en egen om du är lite händig.

BMW 4 Life
Visa användare
763
Beangt
525i e34 -93
Lyckades få upp dörren tack för svar! :D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.