|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Han måste varit överlycklig när han hämtade ut sin 600.000kr Q7: Länk ------- //Lövet | |
|
Haha, lyckat värre Synd bara att BMWs varumärke skall smutsas ner på det där viset. ;-) mvh/ Anders |
|
| Endera är dom skadeglada på Transportstyrelsen, eller så är dom blinda eller ignoranta. Så där borde det väl inte få bli egentligen. Men kul! :) | |
|
Han lär få stå ut med kommentarer angående bilens reg nummer så länge han har den. Speciellt med tanke på vad det är för bil och hur mycket den kostar. Kan bli jobbigt i längden! Boldly goes where no BMW has gone before |
|
|
Haha...trist för den ägaren. Är det nog många andra här inne som skulle vilja ha. Går det inte att ansöka om nytt reg.nummer? om inte så skulle nog jag skaffat en personlig skylt. Som nämns ovan,hur tänker dom på transportstyrelsen egentligen..? |
|
|
ca 400 000kr Audi Q5 är det, Vägverket/transportstyrelsen tänker inte alls där ligger problemet. Stephan |
|
|
Den här då? Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Skammen är väl redan total när man åker Skoda ändå? ;-) ------- //Lövet |
|
|
Haha, det var oväntat. Vilken är skillnaden på Audir resp. Skoda? mvh/ Anders |
|
|
Audi skall det stå. mvh/ Anders |
|
|
Typ det mesta. Tro inte på struntpratet att "Audi och Skoda är samma delar". De har inte ens motorerna åt samma håll. Delarna som finns i Audi får inte Skoda förrän 3 år senare. ------- //Lövet |
|
|
Nejdå, det är samma skrot och korn på sätt och vis:-) Audi kämpar att få sitt framtunga chassie sportigt medan Skoda kämpar på tvären. BMW gör sitt bästa i att familjeanpassa sitt sportiga chassie..... :-/ mvh/ Anders |
|
| Haha, fy fan vad bra. | |
|
Det bästa är väl ändå reg nr BMW 540 som innehas av en VAZ 1500 från 1977. __ Min bil: Länk |
|
|
Skoda är ett bra märke och Superb är riktigt trevlig, hellre en sådan en många andra mellanklassare. Fast regnumren med BMW bör självklart vara vikta till just BMWbilar, som dem väl i princip är i Berlin (B MW ****). Stephan |
|
|
En till Audi med rätt skylt. :) Länk |
|
Buspelle |
Man blir nog inte helt lycklig. Tänk att få VAZ XXX på sin nya BMW F10 M5.....hur kul skulle det vara... |
|
Buspelle: det behöver du inte oroa dig för. Enkel-V finns inte. Det ska i princip finnas 999 bilar med BMW som regnummer. Konstigt nog har jag sett flera Mercor med den kombinationen. Jag tror aldrig jag sett en BMW med BMW på skylten. Det är också lite konstigt. Från min blogg här på AP: Länk "BMW six appeal" |
|
| Har en bild på en Mb med reg Bmw xxx ska leta rätt på den nån dag : p | |
| Såg en BMW Z4 i Malmö med bokstäverna BMW på regskylten så nog finns de nån BMW med rätt skylt :) | |
| Det finns en hel del Saabar med SAA XXX som regnummer. Kanske en lycklig slump att Saab registrerade en stor batch med bilar när man började med bokstaven S. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.