|
|
|
|---|---|
|
När jag köpte bilen så funkade det bra... Men sen bara slutade det att fungera... Jag va på BMW och frågade om dom visste vad det va för fel. Då sa dom att det inte va orginal och att den typen är vanligt på importerade bilar. Jag har kollat dom flesta kablar men kan inte hitta något fel... Någon som råkat ut för samma sak?? Mange | |
|
Detta låter kanske lite dumt men har du testat att kolla batteriet i fjärrdosan så att det inte är det som har gett sig?! Kan tyckas att detta är ett dumt svar men det kan ju vara så enkelt ibland. Kanske en kallödning på något kretskort annars... Finns ju mycket som kan strula tyvärr.. Lycka til med att hitta felet.. |
|
|
Jaa batteriet har jag kollat... Hehe... Men men det är väl bara att leta.. Vad kostar det att byta ut dosan tror du?? För jag har mina aningar att det är den de e fel på.... Mange |
|
|
Mitt defa började strula, det larmade då och då, grannarna började klaga, och en fjärr pajade, gick inte att få in en ny, mitt larm hade någon defekt, så lämnade in bilen, kostade 1000 spänn hos en defa återförsäljare, men den fortsatte att strula, bytte hela larmet, kostade en slant.... /Nicke |
|
|
combat: Vad är det för larm du har då? Mvh Johan |
|
|
Jag vet inte riktigt vad det är för larm. Det vet dom inte så bra på BMW heller. Det är något som dom har satt på nere i Tyskland. Men nu tror jag att det är dosan som är trasig men man kan ju inte vara säker. Mange |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.