|
|
|
|---|---|
|
Någon som köpt via ebay tex ebay uk eller tyska avgassystem , billigare än i sverige ?? I såna fall vad ska man ha för sport system ?? | |
| Det är inte så lönt tyvärr. Billigt att köpa, men de tar frakt som heter duga. I slutändan blir det så liten skillnad. | |
| Jag köpte ett avgassystem på Ebay för ett par år sedan. Betydligt billigare än i Sverige. Frakten från Tyskland gick på 37,80 euro. | |
|
Kollade lite , i från uk var frakten bara 30£ tycker inte det var så dyrt . Någon som har förslag på vilket märke som är värt att titta på tex ett sport system så jag kan jämföra pris , sverige VS uk /DK ?? |
|
|
Lät inte så farligt i frakt nu om det överens stämmer med verkligheten. Är kanske olika. Tittade på en dämpare för ett par månader sedan och snubben ville ha 100$ i frakt. Men men struntsamma. Theswed: de har detta på Schmiedmann som exempel. Länk Sedan här hemma kan jag rekomendera Extraktor grenrör från Tuningshop för c:a 2000:-. Bygger du själv eller vill ha komplett? Bygger du själv så behöver du lite rör, en catalysator och alla fall en slut dämpare. Gärna en strax innan bakaxeln beroende på hur mycket du vill det skall döna. Du behöver förlänga kablarna till de 4 lambdorna så fall också. 2 stycken innan cat och 2 stycken efter cat. Totalt hamnade jag på 5200:- för hela systemet med svetstråd och rubbet. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
| det låter najs! jag är sugen på ett catback system till min 320 men ve inte riktigt vart jag ska kika. tyckte de va lite väl dyrt på Schmiedmann till en klen 320! | |
| ne jag bygger inte själv har inte intresse att hålla på så det får bli ett färdigt i fall det blir ... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.