|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag söker och vill veta hur svårt det är att få tag på Bmw M3 GT (BMW Motorsport) Fälgar "Style 24". Jag söker och söker men finner ikke några. Har funnit några få men hur svårt kand et vara att få tag på äkta. Ja är det nån som vet att nån ska sälja eller om nån vet vart man kan kolla så tar jag gladligen emot dessa förslag. P.s Behöver 4st ^^ | |
| enligt mina erfarenheter är det svårt och dyrt att hitta dessa. särskilt i fint skick. har sett flera trådar om det tidigare och det verkar nästan omöjligt om man ska tro vissa. det är ju inte så konstigt för de är ovanliga och snygga. | |
|
jag har M3 GT 17" fälgar på min e36 dom är riktigt snygga, jag har länge funderat på att byta till rondell(y) fälgar 18" men är osäker om jag ska byta nu eftersom dom verkar ovanliga och de kan vara kul att ha lite ovanligare fälgar. om du är sugen på att köpa kan du väl säga något bud så ska jag prata med pappa om vad han tycker om budet. Mvh |
|
|
Jasso det låter spännande. Ja lite bilder på dom så att man ser vilket skick dom är i och hur många mm gummi är kvar på dom? |
|
| Det jag kan tänka mig för ett par Bmw style 24 fälgar med motorsport trycket är ca 4000kr är dom utan motorsport så bjuder jag högst 3000kr. Men sen är det beroende hur dom är i laken, om dom har några kantskrap eller likande. | |
| då kommer du nog få leta ett bra tag. jag letade efter dom fälgarna innan jag köpte andra fälgar. de få gånger jag överhuvudtaget såg några på annons så var det billigaste 5500:- och då var de inte i toppskick. dessutom blev de sålda samma dag. | |
zcooter |
men testa ebay. Där måste dem väl dyka upp nån gång kan jag tycka |
|
jag har inte haft tid att kika på forumet till nu. hur lägger man upp bilder eller ska jag skicka dom till din mail? |
|
| använd Länk och sen lägger du inte länkar till bilderna i ditt inlägg. | |
| jag kan också var intresserad faktiskt. prisförslag? | |
| jag fattar inte redigt hur de funkar. | |
| Det så simpelt det bara kan bli. Du skapar ett konto på sidan jag länka till och laddar upp bilderna där. Sen kopierar du bara html länkarna som sidan ger dig när du håller muspekaren över bilden/erna. | |
|
Andenlundkvist ta och skicka lite bilder till min mail. jocke_mc3@hotmail.com |
|
| ska ta bilder imån då jag kommer ut med bilen och är ljust ute | |
| evertssonsimon@gmail.com | |
| jag har vägarna förbi alvesta imorgon kväll maila gärna bilder och prisförslag. eller ring mig på 0704-531020. | |
|
Vänster fram Länk Vänster bak Länk Höger bak Länk Höger fram Länk VF: 5,0mm kvar 215/45 ZR17 HF: 4,0mm kvar 215/45 ZR17 VB: 7,0mm kvar 235/40 ZR17 HB: 7,0mm kvar 235/40 ZR17 Säljes enbart för bra bud, vill gärna ha kvar dom men för ett bra bud kan jag sälja dom. (hoppas bilderna funkar) |
|
| Hade jag varit du skulle jag behållit fälgarna och använt dem själv. | |
| vad sitter det för däck på fälgarna? som sagt så tar jag gärna budgivning och vidare kontakt via telefon. | |
| som de ser ut nu så vill jag nog behålla dom för att hålla bilen till "M3 stuket", men vi ser hur de blir senare. | |
| Förstår det. Det är som sagt mycket specialle fälgar till bmw och dom har sin egna skönhet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.