|
|
|
|---|---|
|
Hej! Undrar lite om installationen av en ny enhet i min e39. Har orginal tv navi i nu och funderar antingen på en kina dubbel din typ Länk men osäker om man bara kan stoppa i en sådan utan några jobbiga ingrepp? annars blir det en från Länk dom ska tydligen passa rakt av. Någon som har någon erfarenhet av detta? | |
|
Jag tror inte att en dubbel-din passar, det går nämligen en fet balk bakom monitorn som är ivägen, iaf på min bil. Ett tips är att ta ut monitorn och mäta djupet så att den andra enheten verkligen passar. Dubbel-DIN enheter brukar ju vara ganska rätblocksformade och alltså lika stora hela vägen in, till skillnad från BMWs monitorer. 4:3 Länk 16:9 Länk |
|
|
Ok! Tack för upplysningen tror faktiskt det får bli en ny typ orginalenhet synd bara att dom är så dyra en dubbeldin kinatillverkad kan man ju få relativt billigt. |
|
| Fast den andra enheten du hade länkat till såg ju intressant ut och om de skriver att den passar till e39 så bör den ju göra det. Problemet blir ju färddatorn i så fall. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.