|
|
|
|---|---|
| Tjenare! Tänkte höra med er vad ni tycker man ska ha för toningsgrad på min imolaröda 523:a? Det är en sedan. Är lite inne på 43% ljusgenomsläpp. Kom gärna med förslag! | |
|
43% låter som det skulle bli ruskigt fint, har du svart inredning? Vore det min bil skulle jag även ta framrutorna (ja, jag vet att man inte får..) |
|
| Ja det är svart inredning med borstat aluminium. Framrutorna skulle nog bli riktigt snyggt och mer helhet men som sagt, det är ju inte helt lagligt :D | |
| Jag hade tonat 80% bak och 50% fram, så har jag nämligen på min diamantsvarta E34 och det är fetnice :) | |
| Jag tror dock att 80% bak blir lite väl mörkt på min röda bil, men på din diamantsvarta kan jag tänka mig att det ser riktigt nice ut! Lägg gärna upp en bild om du har =) | |
| Ursäkta mig! Jag tänkte lite fel. 80% blir ju inte alls så mörkt :P Vore nice om du kunde lägga upp en bild så jag får se hur det ser ut på din. | |
|
Inredningsfärgen spelar i mina ögon väldigt stor roll. Min E39 med svart skinn ser beckmörk ut utifrån medans E36'an med vitt skinn är självlysande :D Jag tror inte du behöver ha så mörkt för att det ska se mörkt ut, och desto mindre desto mer ser du själv ut + minimerar risken att sheriffen tar dig. Besiktningen kan man ju tyvärr inte göra mycket åt, jag sliter bort och tonar om varje år. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.