|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har köpt en 528iA -98 , tyvär sitter det en kassett enhet i bilen och jag önskar hellre en cd-spelar enhet. kan man byta den rakt av eller krävs nåt mer? Tack på förhand Dee | |
|
Reserverar mig lite här nu,men jag har själv aldrig sett en e39 som har en vanlig enkel cd-enhet, utan det är kassett och sen cd-växlare som används. Har du verkligen inte cd-växlare i bakluckan? Personligen tycker jag bmw är ruskigt omoderna va det gäller det där...kassett i bilar som tillverkas en bit in på 2000 talet??! pinsamt... |
|
|
hej på vänster sida bak sitter endast en styrbox och på höger sida vid batteriet sitter telefon modulen. det är en touring. kan växlaren vara placerad på någon annan plats? mvh dee |
|
|
Då har du nog ingen växlare... Fast om man kollar här Länk så verkar det ju finnas en cd-enhet. Lämnar nog över detta till någon som kan det bättre, ingen mening att jag ska sitta här och tro/gissa. |
|
| hick öhh va billig den va då :) | |
|
Den Nokialåda, som sitter hö bak, är en subwoofer med usel kapacitet. Jag letade länge efter var simkortet skulle sitta, när jag först såg den. Göran FWD - Nej tack! |
|
|
Hej. Om du vill byta till vanlig cd så finns det ram och iso adapter hos brl.se |
|
|
Länk Här har du en. |
|
|
T ex här har du lite info: Länk 1500-2500:- brukar de kosta beggade. Här några exempel från bildelsbasen, finns fler: Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Kom bara ihåg att kolla om den är kompatibel med din bil (se första länken i inlägget). ___ Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.