|
|
|
|---|---|
|
Jag har just anslutit mig som användare av Carfax o köpt rapport (på min egen bil )därifrån , nån mer som gjort detta o synpunkter på tjänsten | |
|
jag gjorde det i förra veckan:-) jag tyckte inte man fick reda på så mkt. lite datum för ägarbyte o sådant bara. billigare isåfall o ringa transportstyrelsen:-) vad kan man annars få reda på där? fanns ingenting där om min bil när den va i tyskland?:-) Do you know the muffinman? |
|
| Carfax ger väl enbart uppgifter från USA? | |
|
Jag trodde också det enbart gällde för USA bilar? Verkar vara ett grymt bra system i övrigt, önskar att man hade liknande system för Europa. Men vid import från USA måste Carfax vara helt klockrent. |
|
|
Japp det är ett system de använder i USA men vem f** vill äga en USAimporterad bil, inte jag iaf:) Mvh Asken |
|
|
Carfax i Sverige är värdelöst. Det ger enbart samma information som du kan begära ut från Transportstyrelsens kundtjänst gratis. Och det ska man betala för? ------- //Lövet |
|
|
Asken: Kanske inte just en BMW, men det finns ju andra bilmärken. ;-) Personligen tycker jag tex att Dodge Challenger och Chevrolet Camaro av senaste årgångarna ser helt ok ut. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.