|
|
|
|---|---|
|
hej. bytte stötdämpare och fjädrar i fredags på härken och blev lite brydd när bricka nummer 10 på denna bild Länk satt uppåt så man kunde fylla den med vatten. den ser även ut att göra det på bilden. men jag vände den upp och ner så den passade 100% perfekt över den nya "original bussningen". var de HELT fel eller vad har det för betydelse? tycker den borde bara bli lite stummare som jag monterade.. BMW ownz | |
|
Du kan vara lugn:) jag monterade likadant som dig, det känns mest logiskt så:) Do you know the muffinman? |
|
|
okej tackar! måste bara säga att de blev verkligen WOW! känsla efter bytet och då var mina gamla dämpare inte jätte dåliga. BMW ownz |
|
|
Den ska ligga med skålen uppåt för korrekt funktion! Kan inte hamna vatten där så länge du inte har allvarliga rosthål intill. Om ni kollar på den här Länk bilden så ser man funktionen! |
|
|
jag är ingen expert men vad är funktionen? den kan bara fjädra inåt när man trycker ner bakänden? exemplet med vatten var bara för att förtydliga hur brickan var placerad först och hur jag gjorde sen. vad förändras och vad kan bli galet med brickan som jag har nu? BMW ownz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.