|
|
|
|---|---|
|
Har en 530iat-01 med den trådlösa siemensluren i armstödet.> Det funkar ringa genom 16:9 skärmen utan problem och då jag precis hade köpt bilen stog det även telia i fönstret på den trådlösa, men nu efter ett batteribyte i den trådlösa går det inte göra någonting med den förutom svara i telefon om det ringer, går alltså inte slå nummer på den ingen reaktion samt står det inte ett jota i displayen på den . Är det så enkelt att den lagt av helt enkelt, så det är bara inhandla en ny handenhet Provat med en batterireset, lyft av minuspolen från batteriet i drygt 2h utan någon skillnad. Och även motionerat av och på knappen i hållare i armstödet. Provat med både laddningsbara AA batterier på 1200mh och nya ej laddningsbara men ingen reaktion. den piper till och tänder röd bakgrundsbelysning & stänger sen av sig. Men då jag satte i simkortet första gången stog det searching base och sen telia i displayen, tycker det verkar lite lurigt det här. Har en bok på telefonen men den är ju på bilens hemspråk så den fattar ju inte jag ett jota utav. Tacksam för förslag på vad det kan vara som bråkar. /Klas | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.