|
|
|
|---|---|
|
Hej Efter att ha hållt mig undan de flesta bil träffar ett bra tag och mest kört mc flera säsonger. så undrar man vart det finns någon bra bilträff? Har besökt Ystad träffen ett par gånger nu och visst var det lite folk men inte direkt något ös:) Saknar gamla Malmö strippen, det va tider det... snacka om festival stämning! Power posta om ni inte vill skriva ut vart ni håller hus:) Mvh. Richard | |
| Bra fråga? Vågar man visa bilen i lödde på tisdag träffarna kanske:) | |
|
Det tycker jag allt ni skall göra. Tisdagsträffen i Lödde är guld värd. Det kommer nya, ibland extremt ovanliga, ekipage dit varje vecka! =). Väl mött! |
|
|
Vill du ha feststäming så passa på att besök vår 25 års fest på Knutstorp i helgen! mer info på www.bmwcs.com Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
| Löddeköpinge är jättekul och massor av bilar. Vi ställde ut M5:an där och hade en hel del intresserade att prata bil med. | |
|
Träffen i Löddeköpinge är värd att besöka dock brukar det inte vara överdrivet många BMW där. I går var det två Alpinor (B3 3.0 och B10 V8S) samt några E36:or och ett gäng Z3 och Z4. Var även en 2-3 st veteraner bl a en 2000 och en 507 (?). Tror faktiskt det var lika många Ferarris där och det säger väl en del. ___ //Ulf |
|
|
I min blogg Länk finns det åtskilliga bilder från dessa träffar. Kolla på sommarmåndaderna under 2007, 2008 och 2009. I år har jag inte tagit några bilder. ___ //Ulf |
|
|
Tack för tipset om Lödde, missade det tyvärr igår men nästa tisdag ska jag försöka åka dit. Knutstorp kommer besökas! Inga mer tips på blackrace eller liknande?:) Mvh. Richard |
|
|
det diskuteras om nån träff i malmö med bilar från danmark på m5board. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.