|
|
|
|---|---|
|
Hej, någon som med säkerhet vet om 3G kort fungerar i telefonen till E39 -01? Vill veta innan jag köper antenn och svensk instruktionsbok. | |
| Ja det funkade då felfritt i min E39-01 och gör fortfarande är en kompis till mig som har den nu..finns väl bara 3G kort nu..jag använde tvillingkort | |
|
kan med 99% säga att det inte fungerar med simkort från Tre. Deras simkort fungerar inte i enbart gsmtelefoner men använder du 3g simkort från nån annan operatör så är det inga problem. Alla simkort som levereras idag är 3gsimkort. |
|
|
Exakt. Jag försökte först med ett kontantkort från TRE i min 540 och det var tvärstopp. Med ett Teliakort funkar det fint! |
|
| Jo så är de fungerar inte i rena 3gtelefoner. | |
|
Dum fråga men vart sätter man i simkortet ? Har tel inbyggt men aldrig brytt mig i funktionen, men varför inte ?????? |
|
|
Under telefonen (luren) så finns kortläsaren där man för in kortet och det är "kreditkortsstorlek" på kortet som gäller. ___ //Ulf |
|
|
-> Redpower Klart att du skall använda telefonen, det finns en viss charm i följande konversation: - Det är numret till min biltelefon - Jaha, du menar mobiltelefon - Inte alls Dessutom är det faktiskt väldigt bekvämt att använda biltelefonen genom displayen, headsets och blåtand i all ära. På touring finns även ofta (inte alltid?) en kortläsare över vänster bakhjul där man kan ah sitt "huvudkort" om man sedan t ex åker utomlands och köper kontantkort eller av annan anledning tillfälligt vill ringa med ett annat SIM-kort kan man sätta det i hållaren fram, det tar då över och man kan låta "huvudkortet" sitta kvar. Dock måste jag erkänna att den funktionen i verkligheten nog är av begränsad nytta. |
|
| Vill man använda den permantent och har tex tele2 abonnemang så kan man ha tjänsten tvillingkort. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.